Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 2 af 2 FørsteFørste 12
Viser resultater 11 til 13 af 13

Emner: Gamle bamser..

  1. #11
    Tilmeldingsdato
    26 Jun 2010
    Geografisk sted
    Midtjylland
    Indlæg
    300
    Hjemme hos mig sidder to bamser på en hylde i gæsteværelset. katten hedder figarov (efter min farmors kat) og blev lagt ned til mig, da jeg blev født. den har siden været med mig overalt. En dejlig bøllekat.

    tusindbenet er min bedre halvdels og købt i østrig, da han var barn, siden har det været med tilbage til hjemlandet mange gange ;-D

    jeg har også en barbie bil, som jeg fik, da jeg var 5 år gammel. den har været kørt ned af en trappe optil flere gange, været på vej ud af vinduet, været på ferie i sverige og er rigtig blevet leget med. er dog stadig ret pæn at se på. dengang blev legetøjet bygget til at holde ;-)
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    For en forfatterinde er bøgerne hendes børn.

  2. #12
    lillebi Gæst
    Jeg havde en stor hvid kanin, der hed Albert efter en kanin i et børne program . Albert vandt jeg da jeg var 3 år, han var stoppet med nogle trælignende strimler og han levede indtil for 7 år siden, så kunne stoffet ikke mere, der var han også blevet reperaret op til flere gange og det ene øre var gået i opløsning for længst.
    Men Albert var ikke nem at sige farvel til idet han har lagt øre til mange betroelser og han var det tøj dyr der ALDRIG blev pakket væk. Ingen andre måtte røre min Albert og da min mor ( da jeg var 14 år) fortalte at hun havde smidt Albert ud ,fik jeg et hysterisk tilfælde så mor måtte gå til bekendelse og fortælle at hun bare havde lagt han væk fordi hun menet at han var så grim og gammel at jeg da ikke skulle have ham fremme mere.
    Men det skulle hun ihvertfald ikke bestemme!!!!!!! Og ALbert kom frem igen, for at leve i bedste velgående de næste 23 år. Albert er tøjdyret over dem alle og til trods for jeg havde mange forskellige var han den bedste og i dag har jeg en rigtig kanin opkaldt efter ham

  3. #13
    Tilmeldingsdato
    25 Feb 2010
    Geografisk sted
    Astrup
    Indlæg
    19
    Jeg har en bamse med en skæv snude, ham har jeg fået engang i julegave da jeg var ca 9 år ham har jeg været rigtig glad for, han sidder stadig i mit soveværelse.
    min datter på 10 år har gammel bamse han er vel omkring 6 år ham har hun med altid og sover med ham hver nat han er ved at være noget ugleret men han er selvfølgelig stadig skøn.

Side 2 af 2 FørsteFørste 12

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •