Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 10 af 10

Emner: Servietdecoupage - skoæske

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    21 Jul 2008
    Geografisk sted
    København
    Indlæg
    16

    Taler Servietdecoupage - skoæske

    Så fik jeg endelig mit nye kamera

    Æsken købte jeg i Netto for laaaang tiden siden, motivet er fra en rodekasse. Æsken blev slebet og malet, skoene og grenene er skåret ud med kniv. Det tog en krig at skære de grønne grene, men de hører med og giver lidt fyld mellem skoene. Til sidst et utal gange klar lak.

    Mange hilsner
    Lone T.
    som snart må finde noget mere plads til alle de projekter
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  2. #2
    Tina Gæst
    Hold da helt op et arbejde og sikke er resultat !!!

    Det er

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    woouw Hvor er den blevet god , og sikke et arbejde du har haft med den..

    Hov jeg har da vist ikke sagt velkommen på rokken.dk til dig
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  4. #4
    symadammen Gæst
    Sikke en utrolig flot æske - det må være dejligt at kunne lave så smukke og anvendelige ting

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    21 Jul 2008
    Geografisk sted
    København
    Indlæg
    16

    Tak!

    Kære alle,
    Tak for roserne!

    Det er nu slet ikke så vanskeligt, men kræver lidt tålmodighed (eller det, som andre kalder stædighed) + heldige køb af dit og dat, som jeg går og glor på i et stykke tid, før jeg finder på noget at bruge det til.

    Mange hilsner
    Lone T.

  6. #6
    Elsebeth Gæst
    Had er det du bruger Lone...Er det alm. glansbilleder eller hvordan?

    Tror faktisk jeg et eller andet sted har nogle gamle glansbilleder liggende du kan få. ...HVIS jeg altså vel at mærke kan finde dem og det er sådan noget du bruger.

  7. #7
    Tilmeldingsdato
    21 Jul 2008
    Geografisk sted
    København
    Indlæg
    16

    Smiler Ja-tak :-)

    Hej Elsebeth,
    Lige på denne æske er det servietmotiv. Jeg bruger også glansbilleder, men blander ikke materialerne ellers, for der er for stor forskel i tykkelsen. Glansbilleder kan holde til meget mere end servietter, så afhængig af det, jeg laver, vælges det ene eller det andet. Jeg takker for på forhånd ja-tak til glansbilleder. Jeg synes, det efterhånden er svært at finde nogen, der er brugbare
    (hvad skal alt det glimmer på glansbilleder for? Kan nok selv drysse på, hvis det sku' være).

    Mange hilsner
    Lone T.

  8. #8
    Elsebeth Gæst
    UUUH...Uden glimmer... Den bliver straks værre. Mener faktisk dem jeg har liggende er med glimmer fordi jeg engang skulle bruge dem til noget julekorthejs.

    Nu ser jeg lige hvad jeg kan finde i kældern og håber på jeg ikke allerede enten har foræret det væk eller det er landet på forbrændingen. Har lige måttet muge ud i kælderen pga et samlegen som engang imellem har en evne til at tage slemt overhånd.


    Jeg får kigget på det og giver dig besked


    MvH Elsebeth

  9. #9
    Tilmeldingsdato
    21 Jul 2008
    Geografisk sted
    København
    Indlæg
    16

    Nej, hvor er det flovt...

    at jeg straks bliver krævende, når nogen er så sød at tilbyde mig noget.

    Det var slet ikke min mening, men klodset var det og helt utilsigtet.

    Jeg har haft købt glansbilleder m. glimmer og så prøvet forsigtigt at nulre det af, men med et græsseligt resultat (ridser).

    Jeg ER glad for dit tilbud!

    Mange flove hilsner
    Lone T.
    Mit rodede skrivebord er ikke et tegn på kaos - det er et tegn på kreativitet, ja - det er så!

  10. #10
    Elsebeth Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Lone T. Se meddelelser
    at jeg straks bliver krævende, når nogen er så sød at tilbyde mig noget.

    Det var slet ikke min mening, men klodset var det og helt utilsigtet.

    Jeg har haft købt glansbilleder m. glimmer og så prøvet forsigtigt at nulre det af, men med et græsseligt resultat (ridser).

    Jeg ER glad for dit tilbud!

    Mange flove hilsner
    Lone T.





    Nu skal du lade være med at blive flov. Jeg tog det faktisk også kun som en joke, for jeg har det jeg evt måtte finde og kan du bruge det er det dejligt og kan du ikke ....ja så skal du nu nok finde noget at bruge dem til alligevel


    Nu skal jeg bare lige have en dreng rask igen så jeg kan få tiden og roen til at vimse i min kælder og snuse...

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •