Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 5 af 6 FørsteFørste 123456 SidsteSidste
Viser resultater 41 til 50 af 51

Emner: At lære at strikke

  1. #41
    Elseknits Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af enelvest Se meddelelser
    Smart med den magiske løkke, den må prøves.

    Har lige bestilt Kvinde med pinde fra Borgens Bogklub, der koster den kun 79 kr.
    Det er sørme billigt - tror den kostede en del mere da jeg fik den, men da det var en gave, så mærkede jeg jo ikke prisen på samme måde
    Jeg har hørt mange tale godt om den magiske løkke, men det er en stor fordel at rundpinden er let at bøje i midterstykket ellers oplever man de problemer Strikkelene beskriver

  2. #42
    Tilmeldingsdato
    16 Aug 2008
    Geografisk sted
    Sydjylland, christiansfeld 6070
    Indlæg
    389
    Har også bøvlet med den magiske løkke så benvarmerne er bare kommet på fire pinde i stedet. Er lige blevet færdig med en vinterhue til min søn den skal bare lige hæftes sammen og så må jeg jo se om han gider bruge den
    Kig gerne forbi min blog

  3. #43
    Tilmeldingsdato
    04 Apr 2008
    Geografisk sted
    Ringkøbing
    Indlæg
    80
    Glæder mig også til bogen kommer, for jeg har en bestilling på stribede knæstrømper i rød, pink og orange og der skulle være en opskrift i bogen. De er til en pige på 60, hun modig synes i ikke, der skal også være bindebånd med pompom'er foroven. De vil blive festlige at strikke, tror jeg


    Jeg kan godt få den magiske løkke til at virke og har ikke problemer med huller, endnu Har endnu ikke helt vænnet mig til at skifte pind, men tror at når man får det rigtig i fingrene så kan man nok strikke ligeså hurtigt som på 4 pinde

    Jo Strikkelene, man skal være medlem på Borgens Bogklub.
    Når du strikker giver du dig selv tidens gave Hvad hånden former, er åndens spor.

  4. #44
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.833
    Jeg kan ikke finde den på Kelkoo.dk! Hvad hedder forfatteren?
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  5. #45
    Tilmeldingsdato
    04 Apr 2008
    Geografisk sted
    Ringkøbing
    Indlæg
    80
    Hun hedder Debbie Stoller. Good luck Strikkelene
    Når du strikker giver du dig selv tidens gave Hvad hånden former, er åndens spor.

  6. #46
    Tilmeldingsdato
    03 Aug 2008
    Geografisk sted
    silkeborg
    Indlæg
    206
    den bog er bare helt super, der er rigtig gode tekniker i, og gode opskrifter !!
    Mimi K jensen

  7. #47
    klasus Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af mrslangholz Se meddelelser
    Har også bøvlet med den magiske løkke så benvarmerne er bare kommet på fire pinde i stedet. Er lige blevet færdig med en vinterhue til min søn den skal bare lige hæftes sammen og så må jeg jo se om han gider bruge den
    Jeg havde også problemer med den magiske løkke til at begynde med, men så skiftede jeg til en længere rundpind (80 cm), og så kørte lufferne bare derudaf - Meeen, hvis man, i modsætning til mig, har det godt med strømpepinde, tror jeg at "snoren" vil være i vejen.

  8. #48
    jannie Gæst
    jeg strikker med den magiske løkke og det er bare super nemt når rundpinde er 80 cm og blød i wiren. Det er mine Det er de der knit pic Jeg kan ikke holde på strømpepinde så det er dejligt at det kan gøres med løkken så nu kan jeg nemlig strikke sokker

  9. #49
    Nette Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af klasus Se meddelelser
    Jeg havde også problemer med den magiske løkke til at begynde med, men så skiftede jeg til en længere rundpind (80 cm), og så kørte lufferne bare derudaf - Meeen, hvis man, i modsætning til mig, har det godt med strømpepinde, tror jeg at "snoren" vil være i vejen.
    Jeg har det fint med begge løsninger.
    Rundpinden SKAL være minimum 80 cm. hvis man ønsker at lave løkker, hvilket du så erfarede på den hårde måde.

    Nette

  10. #50
    Tilmeldingsdato
    16 Aug 2008
    Geografisk sted
    Sydjylland, christiansfeld 6070
    Indlæg
    389
    Så har jeg fået strikket en vinterhue til min søn
    Det er første gang jeg strikker ribstrik men synes jeg er sluppet helt godt fra det
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    Kig gerne forbi min blog

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •