Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 4 af 6 FørsteFørste 123456 SidsteSidste
Viser resultater 31 til 40 af 51

Emner: At lære at strikke

  1. #31
    camillak Gæst
    Nu ved jeg godt at det er en halv gammel tråd og du har fanget mange af teknikerne, men jeg købte bogen "kvinde med pinde" af Debbie Stoller da jeg startede med at strikke og den er rigtig god (lidt i stil med paapinden.dk), jeg gav 249 for den dengang.. men smider lige et link med

    http://www.saxo.com/dk/item/debbie-s...module%3dfront

  2. #32
    Tilmeldingsdato
    16 Aug 2008
    Geografisk sted
    Sydjylland, christiansfeld 6070
    Indlæg
    389
    Det er da et rigtig godt juleønske
    Kig gerne forbi min blog

  3. #33
    Elseknits Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af camillak Se meddelelser
    Nu ved jeg godt at det er en halv gammel tråd og du har fanget mange af teknikerne, men jeg købte bogen "kvinde med pinde" af Debbie Stoller da jeg startede med at strikke og den er rigtig god (lidt i stil med paapinden.dk), jeg gav 249 for den dengang.. men smider lige et link med

    http://www.saxo.com/dk/item/debbie-s...module%3dfront
    Den bog bruger jeg også rigtig meget - den bedste teknikbog jeg har set indtil videre .
    Ang. rundpinde - du kunne jo bruge den magiske løkke mrslangholz - den ligger også på pindens hjemmeside http://www.paapinden.dk/tipsogtricks...iskeloekke.php Brug fx en rundpind på 80 cm, den kan du også lave sjaler på . Sejt gået med alle dine projekter

  4. #34
    camillak Gæst
    jeg kan heller ikke undvære min...

    har prøvet den magiske løkke den kan godt være lidt svært i starten, jeg havde også svært ved at få et pænt resultat i starten, men med lidt øvelse kommer det:)

    men hvis du en dag skal i gang med stømper så er hostrik opskriften (der ligger i download) rigtig nem at forstå - for personligt er jeg en kegle til at læse opskrifter..

  5. #35
    Tilmeldingsdato
    16 Aug 2008
    Geografisk sted
    Sydjylland, christiansfeld 6070
    Indlæg
    389
    Vil se om jeg kan finde ud af den der magiske løkke når jeg kommer hjem fra arbejde.

    Min mormor vil give mig et kursus i at strikke strømper
    Kig gerne forbi min blog

  6. #36
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.833
    Den magiske løkke kan jeg ikke bruge! Jeg prøvede engang at strikke noget, som havde strømpestørrelse på en rundpind. Men der kom nogle grimme huller i det jeg strikkede lige der, hvor den ekstra "rundpind" var.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  7. #37
    Tilmeldingsdato
    04 Apr 2008
    Geografisk sted
    Ringkøbing
    Indlæg
    80
    Smart med den magiske løkke, den må prøves.

    Har lige bestilt Kvinde med pinde fra Borgens Bogklub, der koster den kun 79 kr.
    Når du strikker giver du dig selv tidens gave Hvad hånden former, er åndens spor.

  8. #38
    camillak Gæst
    ej hvor super enelvest du bliver glad for den... og der er også mange fede opskrifter i den...

  9. #39
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.833
    Den lyder spændende, den bog, Enelvest!
    Men man skal vel være medlem af bogklubben, for at kunne købe den?
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  10. #40
    Tilmeldingsdato
    16 Aug 2008
    Geografisk sted
    Sydjylland, christiansfeld 6070
    Indlæg
    389
    Ellers prøv at søge bogen på kelkoo.com så finder den ud hvor den er billigst at købe
    Kig gerne forbi min blog

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •