Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 3 af 6 FørsteFørste 123456 SidsteSidste
Viser resultater 21 til 30 af 51

Emner: At lære at strikke

  1. #21
    Tilmeldingsdato
    26 Dec 2007
    Geografisk sted
    Midt 8620Kjellerup
    Indlæg
    217
    hvor er det kanont godt gået Anita. det må jeg sige hvad er så næste projekt? du siger et sjal hvordan skal det se ud? bliver da utrolig nysgeri. "mit første strikketøj lavet jeg for 5år siden i en nattevagt. min makker strikket altid og jeg syndes natten var utrolig lang uden at lave noget, så jeg satte mig for i nov at jeg skulle have lavet en trøje til hver af mine niecer" det gik godt takket være min nattevagt kollega. har du bare lært det direkte fra videoen ?

    glæder mig virkelig til at se mere af dine ting hen af vejen.

    pist pist kan varmt anbefale at prøve at gå i lag med lidt varmestue strik hvis du har mod på det, for der kan man virkelig få lov at udfolde sin viden og få prøvet tingene af som man har løst til.
    Lev livet vi har det kun til låns.

  2. #22
    Tilmeldingsdato
    16 Aug 2008
    Geografisk sted
    Sydjylland, christiansfeld 6070
    Indlæg
    389
    Jeg er ved at strikke et sjal i noget orange garn jeg har fået ved Jannie. Gør hvad jeg kan for at det snart er færdigt så jeg kan vise det frem. Ved ikke helt med det varmestrik måske engang når jeg er lidt mere rutineret og tiden er der til det. Efter sjalet skal jeg prøve at lave cirkelsokker det vil min mormor hjælpe mig med. Det er min mor der har sat mig i gang med sjalet så har ikke lært alt af filmene
    Tak for rosen
    Kig gerne forbi min blog

  3. #23
    Tilmeldingsdato
    26 Dec 2007
    Geografisk sted
    Midt 8620Kjellerup
    Indlæg
    217
    uha de der cirkel sokker dem glæder jeg mig godt nok til at se. jeg tør ikke selv gå igang med dem for jeg syndes de ser alt for svære ud til det jeg kan strikke.
    men hvor er det super godt gået jeg tager af for dig og giver dig min fulde glæder mig enormt til at se hvad du finder frem af foto med dine ting.
    Lev livet vi har det kun til låns.

  4. #24
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.833
    Det er et flot halstørklæde, du har lavet!

    Jeg er også igang med mit første strikkede sjal nogen sinde. Det er Hundeulds opskrift og meget nemt at lave. Men man bliver lidt træt i fingre, hænder og arme af at sidde med over 300 masker på én gang. Jeg når nok ikke at blive færdig med det inden den 21.. Varmestue konkurrencen kommer først. Det varer nok noget, før jeg skal prøve nogle af de fine sjaler med indviklede hulmønstre, som mange af I andre strikker/har strikket her i Rokken. De er vist for svære for mig, at finde ud af. Det næste bliver nok Karen Noes sjal og måske "Flower basket", hvis jeg kan finde ud af den opskrift, jeg fik tilsendt af Strikkemarie. Men lige nu, har jeg mere end rigeligt at strikke og skal ikke igang med større projekter foreløbig.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  5. #25
    Tilmeldingsdato
    16 Aug 2008
    Geografisk sted
    Sydjylland, christiansfeld 6070
    Indlæg
    389
    Så blev sjalet også færdig er ret stolt af det færdige arbejde. Det er ikke topkvalitets billeder men de er der
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    Kig gerne forbi min blog

  6. #26
    Mosterkoster Gæst
    Det er da et fint sjal, tillykke med det.

  7. #27
    ingeborg Gæst
    Fantastisk mrslangholz

    Du har god grund til at være stolt

  8. #28
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Hvor er det bare godt gået Velkommen i "strikkeklubben"
    og Julemor

  9. #29
    Gertrud Gæst
    Rigtig dt gået.
    Fine ting du allerede har fået lavet.
    Det gi'r blod på tanden til at fortsætte.
    Det er bare så skønt med et forum som dette, hvor der altid er hjælp at hente.
    Knus fra Gertrud.

  10. #30
    Tilmeldingsdato
    16 Aug 2008
    Geografisk sted
    Sydjylland, christiansfeld 6070
    Indlæg
    389
    Jeg er gået i gang med at lave benvarmere til min svigerinde. Vil gerne strikke dem på rundpind men 40cm er alt for meget. Kan rundpinde fåes mindre? og hvis hvor kan jeg så købe sådan nogen?
    Kig gerne forbi min blog

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •