Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 2 af 2 FørsteFørste 12
Viser resultater 11 til 16 af 16

Emner: kartemaskiner

  1. #11
    OPR1 Gæst
    Jeg er dybt fascineret af det maskineri - en imponerende maskine og sikke en masse uld der kan kartes i en ombæring

  2. #12
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    7100 Vejle
    Indlæg
    436
    må håbe fårene er godt indhegnet, ellers kunne den da vist hurtig " spise" et helt får
    Hilsen Knhobby - Kirsten

  3. #13
    Tilmeldingsdato
    15 May 2007
    Geografisk sted
    Jämtland Sverige
    Indlæg
    221
    Citat Oprindeligt indsendt af Galleri Se meddelelser
    Jeg er dybt fascineret af det maskineri - en imponerende maskine og sikke en masse uld der kan kartes i en ombæring
    Jeg er selv dypfascineret af den og meget stolt af mig selv når jeg justere og reparere den. Jeg har en baby model. Nøjagtig ens men mini. Den vejer kun en ½ tons.!! Jeg håber at kører den til Sverige i November

  4. #14
    Tilmeldingsdato
    15 May 2007
    Geografisk sted
    Jämtland Sverige
    Indlæg
    221
    Citat Oprindeligt indsendt af Knhobby Se meddelelser
    må håbe fårene er godt indhegnet, ellers kunne den da vist hurtig " spise" et helt får
    Den første maskine .ikke i billedet hedder en "fearnought" oversat "frygt intet" Den er stykke. Den slugt engang en hele sække uld. Jeg kunne intet stille op og rensning for at fjerne sækken var en frygtelig slæbe

  5. #15
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Ja af skade bliver man klog..

    Men hvor meget kan sådan et "dyr" lave i timen ? Så vi lige som kan få fats på bordet min gode kone
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  6. #16
    ingeborg Gæst
    Det er facinerende hvad sådan en maskine kan.
    Er der ikke opfundet en måde at rengøre den på, så hænderne ikke bliver ødelagte?

Side 2 af 2 FørsteFørste 12

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •