Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 9 af 9

Emner: Maskinebroderi på husqvarna Orchidea ?

  1. #1
    kreativtøs Gæst

    Maskinebroderi på husqvarna Orchidea ?

    Nogen der kan hjælpe lille mig ? , endelig fik jeg ny computer hvor 3D programet kan være på, så nu virker både det og reader/writher....MEN MEN MEN hvordan læser symaskinen så kortet. Har prøvet alt tro jeg, men den vil kun brodere dem der ligger på de faste sømkort og det gamle broderekort vil den ikke gemme noget på, går i stå halvvejs

  2. #2
    trudi59 Gæst
    Når jeg bruger reader/writer'en, skal jeg huske at trykke på read kort. Bagefter tilføjer/sletter jeg og så trykke på write. Håber det ku' hjælpe dig lidt.
    _____________
    trudi59

  3. #3
    karina Gæst
    har du vista på din pc, hvis det er tilfældet kan reader /writeren ikke fungere

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    10 Feb 2007
    Geografisk sted
    Prescott Valley, Arizona
    Indlæg
    125
    Hej
    Jeg har husqarne, og køre med 3D proffesionel.
    Jeg tror du ska trykke på knappen oppe i øverste linie hvor der står send. så Går den automatisk over på kortet. Det gør den ihvertilfælde på min
    Hilsen Grethe

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    10 Feb 2007
    Geografisk sted
    Prescott Valley, Arizona
    Indlæg
    125
    Hej Karina, hvis man har vista kan man så ikke få en driver eller noget til at køre Reader/writer på? Hvad dælen gør man så?????
    Hilsen Grethe

  6. #6
    Inger1 Gæst
    Efter hvad jeg har fået at vide , er der kun en mulighed og det er 4d for 3d kan ikke køre på vista. Det skal fjernes fra pc'en.
    Inger1

  7. #7
    karina Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Gretchen Se meddelelser
    Hej Karina, hvis man har vista kan man så ikke få en driver eller noget til at køre Reader/writer på? Hvad dælen gør man så?????
    Hilsen Grethe
    Som inger siger er du nød til at investere i 4d der kan reader/writeren nemlig godt køre. Jeg har selv lige brugt en masse tid på at prøve at få 3d /vista / reader -writer til at køre sammen og efter megen korenspondance med husquarna producenten kommet frem til at man kan køre 3d programmet (+ en dongel driver) på vista men ikke reader /writeren.

  8. #8
    klasus Gæst
    Jeg har ikke selv 3D men på denne side er der en beskrivelse og genveje til driver og dongle-program, der skulle kunne få 3D til at fungerer på Vista:

    http://www.sewmuch4retirement.com./tips/Vistahasp.htm

    (Til Gretchen: Jeg har kigget efter en smiley med meget meget store røde ører, fordi jeg havde glemt dig, men har sendt dig en mail tidligere i dag )

  9. #9
    karina Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af klasus Se meddelelser
    Jeg har ikke selv 3D men på denne side er der en beskrivelse og genveje til driver og dongle-program, der skulle kunne få 3D til at fungerer på Vista:

    http://www.sewmuch4retirement.com./tips/Vistahasp.htm

    (Til Gretchen: Jeg har kigget efter en smiley med meget meget store røde ører, fordi jeg havde glemt dig, men har sendt dig en mail tidligere i dag )
    Driveren og donglen til 3D kan godt køre på vista , men reader/writeren kan ikke og der er ikke nogen opdateringer eller andet der kan få den til det .

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •