Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 6 af 6

Emner: Spørgsmål vedr. nålefiltning

  1. #1
    mor4 Gæst

    Spørgsmål vedr. nålefiltning

    Hej
    Jeg har lige bestilt bogen Nissefilt (jeg nu kommer jeg hel i tvivl om det præcis er sådan den hedder. Glæder mig vildt til den kommer -har ønsket den længe men nu skal det være

    Men aner intet om at filte - men det kan bogen vel vise mig

    Er der forskel på kartet uld og karteflor ?? eller er det 2 navne for det samme??

    Et der noget karteflor/kartet uld som man skal holde sig væk fra eller kan man filte lige godt af alt??

    Fortsat god dag

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    28 Sep 2007
    Geografisk sted
    Bramming
    Indlæg
    67
    Den bog ønsker jeg mig også..... Sidste år lånte jeg den på biblioteket, og det er den der har lærdt mig at nålefilte. Instruktionerne er rigtig nemme at følge, og efter et par forsøg, havde jeg ingen problemer med at improvisere.
    Jeg symtes det er en rigtig godt bog.

    Jeg ved ikke helt hvad forskellen er på kartet uld og karteflor for jeg er heller ikke nogen uldekspert. Men det er karteflor jeg bruger til at filte med.
    Hilsen Snuggi
    medlem af krea-syd og vest

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    15 May 2007
    Geografisk sted
    Jämtland Sverige
    Indlæg
    221
    Karteflor er kartet uld. I har ret, det er velegnet til at filte af. Krøllerne i Birgittes bog er mine. Køb ikke kartebånd som er kæmmet uld - dejligt at spinde af. Venlig Hilsen og god fornøjelse Renee

  4. #4
    mor4 Gæst
    [quote=Snuggi;128898]Den bog ønsker jeg mig også..... Sidste år lånte jeg den på biblioteket, og det er den der har lærdt mig at nålefilte. Instruktionerne er rigtig nemme at følge, og efter et par forsøg, havde jeg ingen problemer med at improvisere.
    Jeg symtes det er en rigtig godt bog.

    Det lyder godt at der sådan en god og brugbar bog. Rart hvis man hurtigt lærer at gøre noget selv.
    Fandt et "billigt" sted hvor bogen med forsendelse kostede lidt mindre end ved boghandler (ikke i vores by), så det tog ikke længe at overtale mig selv til at købe den

    venter dog stadig på bogen, men den må være på trapperne

  5. #5
    mor4 Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af renee Se meddelelser
    Karteflor er kartet uld. I har ret, det er velegnet til at filte af. Krøllerne i Birgittes bog er mine. Køb ikke kartebånd som er kæmmet uld - dejligt at spinde af. Venlig Hilsen og god fornøjelse Renee

    Tak for svaret
    Glæder mig til at se hvilke krøller det er ... er det skægget??

    God fornøjelse når du skal afsted til fåredag

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    28 Sep 2007
    Geografisk sted
    Bramming
    Indlæg
    67
    Citat Oprindeligt indsendt af renee Se meddelelser
    Karteflor er kartet uld. I har ret, det er velegnet til at filte af. Krøllerne i Birgittes bog er mine. Køb ikke kartebånd som er kæmmet uld - dejligt at spinde af. Venlig Hilsen og god fornøjelse Renee
    Er det virkelig krøller du har leveret? Jeg har ledt efter sådan nogle krøller til mine nisser sidste år.

    Sælger du dem stadig, og hvis du gør, hvad koster de så?
    Hilsen Snuggi
    medlem af krea-syd og vest

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •