Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 1 af 2 12 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 10 af 11

Emner: er lidt/meget ked af det

  1. #1
    jaheta Gæst

    er lidt/meget ked af det

    Jeg vågnede her til morgen , efter en dårlig nat , da min lille hund er syg , han fik konstateret dårligt hjerte for 1 måned siden og har derfor meget vand i bughulen , hvad der gør at han hoster og har vejrtræknings problemer , i den måned har han fået vanddrivende piller og er nu oppe på max dosis og det er ikke blevet bedre , så efter weekenden kommer dyrelægen og så får han lov til at sove stille ind , men hvor gør det dog ondt , jeg havde hans mor og tog imod ham d 25-9 for 14 år siden og ved jo godt at det er det bedste for ham , da han har det meget dårligt ,
    men ikke nok med det , er det heller ikke for godt med hundepigen , det tyder på at hun har dårlige hofter og hun er knap 10 måneder nu ,
    så da jeg vågnede , syntes jeg at det hele var noget l... og gik og små tudede , men så ringede postbudet på og han havde pakke til mig uden afsender drillenissen
    ( jeg har mistanke om hvem det kan være fra )
    og så begyndte jeg at stor tude ,
    hvor det dog varmede langt ind i hjertet på lige netop denne dumme dag .
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Ja jeg kom for sent til at være drillenisse denne gang, for det var solgt, da jeg så det. Dejligt, at en anden fik samme idé Hav nu en god week-end sammen med dine kære, selvom det gør ondt
    og Julemor

  3. #3
    strikketøsen Gæst
    Du får lige en masse og .

  4. #4
    johnna Gæst
    jeg vil også lige sende dig en masse hilsner og
    samt en

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Tænk på hvor meget du skåner hunden for, ved at sige pænt farvel til den, men det er hårdt..
    Godt du fik besøg af drillenissen idag.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    Esbjerg
    Indlæg
    64
    du får også lige en og et stort herfra
    knuzzzz hhzh
    You cannot do a kindness too soon, for you never know how soon it will be too late

  7. #7
    krumme Gæst
    Du skal da også ha' et kæmpe trøstefra mig.

    Vi har da begge to haft en rigtig møgdag !!! Godt drillenissen valgte netop i dag til at besøge os

  8. #8
    Tilmeldingsdato
    02 Feb 2007
    Geografisk sted
    Silkeborg
    Indlæg
    78
    puha det er en hård omgang du er i gennem. Sender lige et par
    Selvom jeg ikk tror det hjælper så meget.
    Mange Rokkeknuz
    Inka56

  9. #9
    klasus Gæst
    Ååååh - i sådan en situation er det næsten altid umuligt at finde ord der dur, så jeg sender dig en masse og -lige tanker.

  10. #10
    jaheta Gæst
    takker for jeres trøst , det hjælper jo mange gange at få sat ord på når man er ked af det og på en måde er jeg også lettet nu , for jeg ved jo godt at det er det bedste for ham , at få fred , det at have taget beslutningen gør at jeg er klar til dyrlægen kommer , selv om der vil komme flere tåre efter det er overstået , men så er hundepigen der skal have alt min opmærksomhed , da hun nok også vil savne ham

    Jane

Side 1 af 2 12 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •