Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 10 af 10

Emner: Hvad har vi her

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075

    Hvad har vi her

    Var ude og spise med kniv og gaffel igår aftes og nat
    Og om jeg ikke fik en gave også af min gode veninde

    v2.jpg

    Hun havde købt den ved et oprydningssalg, og kom til at tænke på mig og mine garner.

    Den er håndlavet jeg kan godt se at kurven nedenunder er mega fint til garn, men lige hvad toppen er til !!!

    Nogen der har et bud...
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  2. #2
    Rysse Gæst
    Kunne den ikke bruges til det samme som den Haven lavede til dig, når du spinder. Jeg kan ikke huske hvade det hedder.

    Eller man kan sætte garnnøglet ned over og så bruge den yderste tråd i stedet for den inderste, altså hvis man har "stativet" stående ved siden af sig når man strikker/hækler.

    Hmmmm man kan vist godt høre at jeg ikke er den der gør mest i garn...

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    17 Mar 2007
    Geografisk sted
    Bevtoft
    Indlæg
    90
    Tja - måske kunne pindene være garnholdere, når man strikker med flere farver
    - medlem af Krea Syd

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Jeg kan godt bruge det øverste til at lave nøgler på, men det er mega besværligt, da den ikke kan køre rundt.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  5. #5
    symadammen Gæst
    Hej Hundeuld
    Tror du ikke den øverste del er til at vinde garn op på - altså man sætte garnfeddet rundt om pindene. Det kræver selvfølgelig at den øverste del kan dreje rundt.

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Det vil være super lækkert hvis den kunne dreje rundt, men det kan den ikke, nu har den fået en tur med vandslamgen, det blev den kun kønner af.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  7. #7
    Tilmeldingsdato
    26 Dec 2007
    Geografisk sted
    Midt 8620Kjellerup
    Indlæg
    217
    det er da solklart søde hundeuld. det er da til garn enderne så du er fri for at skal pakke hver farve sammen når du skal skifte farve. altså en garnende holder. ai jeg skal vist bare hoppe i min seng efter en stille nattevagt for vikarberuet
    Lev livet vi har det kun til låns.

  8. #8
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Gode forslag , men er der ikke flere ?
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  9. #9
    ingeborg Gæst
    Det er en køkkenrulleholder til en storfamilie.
    Kurven er til affald.

  10. #10
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.837
    I siger noget, venner!
    Man kan få noget garn på "ruller" med et paprør inden i. Hvis man skal lave noget med flere tråde (altså flere garnruller på én gang), så kunn man jo sætte dem på pindene og så ruller garnet selv af, mens man strikker, hækler eller kommer det på en væveskytte. Det er mit forslag til, hvad den kan bruges til.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •