Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 3 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste
Viser resultater 21 til 30 af 32

Emner: Hundeuld - Gulvklude syning

  1. #21
    Tilmeldingsdato
    26 Dec 2007
    Geografisk sted
    Midt 8620Kjellerup
    Indlæg
    217
    Ida kærestens datter og jeg fik lavet en rigtig fin en som jeg har sat i ramme med et ala påskeklip til morsdags gave til hendes mor. Men moren vil så bare ikke eje det så det står pænt i børnehaven og venter på at vi tager det med hjem, børnehaven vil så gerne lige låne det som en ide til de andere børn så de kan lave nogle flotte billeder til gaver måske til jul eller noget. sjovt hvad man kan med en klud og nogle garnrester en saks og et stykke papir
    Lev livet vi har det kun til låns.

  2. #22
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Må vi seee
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  3. #23
    Tilmeldingsdato
    06 Dec 2007
    Geografisk sted
    4760 Vordingborg
    Indlæg
    1.526
    Jeg har også syet på gulvklud - til pude - i håndarbejde i skolen i slutningen af 60'erne. Den er desværre slidt op, så jeg kan ikke vise et billed af den.

    Vi fik selv lov at vælge farve, og det var bomuldsgarn vi brugte. Min håndarbejdslærerinde var dybt forarget, fordi jeg valgte de to klare farver, grøn og blå, og de to farver kunne man bare ikke sætte sammen - i hvert fald efter hendes hoved. Men jeg synes nu den var rigtig flot.

  4. #24
    Tilmeldingsdato
    26 Dec 2007
    Geografisk sted
    Midt 8620Kjellerup
    Indlæg
    217
    Citat Oprindeligt indsendt af hundeuld Se meddelelser
    Må vi seee
    ja det kan du tro i må, men den står desværrer lige i børnehaven så jeg kan ikke få fat på den lige pt. men jeg skal nok få taget et foto når vi får den hjem som udstilling
    Lev livet vi har det kun til låns.

  5. #25
    Tilmeldingsdato
    16 Aug 2008
    Geografisk sted
    Sydjylland, christiansfeld 6070
    Indlæg
    389
    Min søn er i gang med at sy på en gulvklud med en masse forskellige farver
    Kig gerne forbi min blog

  6. #26
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Vis os den endelig.. syntes det man lavede som barn for 55 år siden stadigvæk er aktuelt er skønt...
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  7. #27
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2008
    Geografisk sted
    Sjælland
    Indlæg
    127
    Jeg har ikke noget billed.

    Men min mor har fået en fra hvert barn. Der blev brugt rigtigt mange forskellige farver. Når børnene var færdige med kluden syede jeg et bagstykke på og kom en pude i.

    De lavede også en til deres fætter da han blev døbt for 4 år siden.
    Hilsen Musse


  8. #28
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Nej nu skal i se her, vi er jo igang med en kæmpe oprydning/smide ud tur i huset efter varmestuestrikket er kommet ud af huset, og hvad falder jeg over klud-800.jpg det var en weekend vi var her i huset da det var sommerhus, Jenny kede sig, så fandt jeg en ny karklud, så blev der ellers syet...
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  9. #29
    kmj Gæst
    kan ikke finde farvede gulvklude nogen steder på nettet.... nogen der har et link?
    vh karina

  10. #30
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Er der flere der har syet gulklude
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

Side 3 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •