Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 1 af 2 12 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 10 af 12

Emner: Zeps blomster...

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515

    Zeps blomster...

    Se jeg har meldt mig frivilligt til at lave et kort til en særlig begivenhed i næste uge. Jeg har gået og grublet, det gør jeg, når det er særligt, over, hvordan det skulle laves...

    Og så slog lynet pludselig ned! For ½ år siden lavede jeg byttehandel med Rita - hun fik garn og jeg fik udstansede blomster/blade m.m. til kort. Jeg nåede aldrig at prøve det, inden foråret overfaldt mig i haven Men idag blev det støvet af og jeg har nu brugt, jeg ved ikke hvor mange timer på at lave dette kort. Limen er knapt tør, men jeg kan ikke vente med at vise det frem for det lykkedes!

    Er det blevet godt eller skidt mon?
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    og Julemor

  2. #2
    Tina Gæst
    Det er da helt sikkert blevet godt.

    flot kort du har lavet Zep

  3. #3
    johnna Gæst
    meget fint kort fin detalje med den lille kande

  4. #4
    Rysse Gæst
    Super flot kort Zep. De roser der er bare sååååååå søde.

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    06 Dec 2007
    Geografisk sted
    5500 Middelfart
    Indlæg
    892
    Hvor er det sødt, Zep. Især med den lille mariehøne og kanden. - og så er der lidt "Rita" over det. Hun kan nemlig også det med de små blomster. Jeg købte nogle kort af hende, og hver gang jeg skal sende nogle går jeg uden om dem med blomsterne, for så har jeg dem selv at kigge på lidt endnu
    Strikke Marie

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Jeg kan vældig godt lide det kort, enkel og ren i linierne lige indtil jeg kommer til hjørner, de ødelægger altså hel heds indtrykker. undskyld jeg siger min mening
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  7. #7
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Jamen det er da det, du skal fru hundeuld! Og jeg er delvis enig med dig... I aftes, hvor tdc absolut ikke leverede net til Bornholm, havde jeg god tid til at tage det frem igen og kigge helhed. Det resulterede i, at hjørnerne, der er bukket om på ryggen af kortet blev, mens de to andre blev fjernet

    Kan godt forstå dig Strikkemarie, for Ritas kort er megaflotte Vandkanden og mariehønen er heller ikke helt tilfældige, da kortet er fra en flok plantegale

    Tak for "roserne"
    og Julemor

  8. #8
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Ok Tak jeg har jo lidt svært ved at holde min mund engang imellem.

    Tusinde TAK for blomsterne som posten lige har afleveret, der var en der blev særlig glad. så nu skal der rigtig laves bed når ½ delen af kejser træet må lade livet...
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  9. #9
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Man skal da sørme heller ikke holde sin mund, når man har noget konstruktivt at sige - det er jo inspiration

    Ja så er Rokkevalmuen hjemme igen - fordelen ved at dele med andre er også, at det kan vende tilbage, hvis noget går tabt, hvor det kom fra
    og Julemor

  10. #10
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Skylder lige at fortælle, at der var tilfredshed med kortet blandt medgiverne
    og Julemor

Side 1 af 2 12 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •