Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 2 af 2 FørsteFørste 12
Viser resultater 11 til 19 af 19

Emner: Nogen der har stenbodens nr. 00806?

  1. #11
    OPR1 Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Vovsa Se meddelelser
    Jeg har kontakt til Hobbyisten nu. Jeg kan stadig ikke se hvorfor materialelister bryder et copyright. Jeg kan jo ikke lave tingene uden mønster/opskrift.

    /Vovsa
    Som Hobbyisten skriver, så kan du selvfølgelig altid få oplyst hvilke materialer der skal bruges.

    Jeg forstod måske ikke dit budskab, for umiddelbart tænkte jeg at for at lave tingene måtte man have et mønster, og på mønstret måtte der stå et materialeforbrug, men sådan kan man jo misforstå en masse

    Supergodt at du har fået det løst i samarbejde med Hobbyisten


  2. #12
    Vovsa Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Galleri Se meddelelser
    Som Hobbyisten skriver, så kan du selvfølgelig altid få oplyst hvilke materialer der skal bruges.

    Jeg forstod måske ikke dit budskab, for umiddelbart tænkte jeg at for at lave tingene måtte man have et mønster, og på mønstret måtte der stå et materialeforbrug, men sådan kan man jo misforstå en masse

    Supergodt at du har fået det løst i samarbejde med Hobbyisten

    Jeg tænkte nok der lå en misforståelse bag...

    Jeg ville såmænd bare spare mig selv for at skulle købe mønsteret hjem først for så BAGEFTER at være nødt til at bestille materialerne for sig

  3. #13
    Vovsa Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af hobbyisten Se meddelelser
    Hej Vovsa

    Du har fuldstændigt ret, du kan/må altid få oplyst hvilke materialer der benyttes til et mønstre, det er der ikke noget problem i, og jeg tror da også at advarslerne lå i at foregribe at nogle følte sig fristet til at sende hele mønstret, for det må man nemlig kke.

    Jeg er ved at lægge materialeliste på det omtalte mønstre, så det burde jeg væreklar med om 15 min.
    Så har jeg bestilt hele baduljen - glæder mig til at komme i krig med det!

    Tak for det store arbejde med at lave listen med links

  4. #14
    OPR1 Gæst
    Og vi glæder os da hvis vi må få lov til at se det færdige resultat


  5. #15
    Vovsa Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Galleri Se meddelelser
    Og vi glæder os da hvis vi må få lov til at se det færdige resultat

    Selvfølgelig må I det

  6. #16
    Tilmeldingsdato
    13 Oct 2007
    Geografisk sted
    København S
    Indlæg
    65
    Jeg postede en tråd magen til for nylig, og der fik jeg ingen formaninger, men kun hjælp også fra hobbyisten - netop fordi så kan man bestille mønster og materiale i en omgang

    - det er SÅ træls sidde med et mønster man gerne vil i gang med, og så har man ikke perlerne - det HAR jeg prøvet og var mindre tålmodig end et barn juleaften
    mit fornavn er en version af det græske ord for "perle"

  7. #17
    Vovsa Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af fru_nielsen Se meddelelser
    Jeg postede en tråd magen til for nylig, og der fik jeg ingen formaninger, men kun hjælp også fra hobbyisten - netop fordi så kan man bestille mønster og materiale i en omgang

    - det er SÅ træls sidde med et mønster man gerne vil i gang med, og så har man ikke perlerne - det HAR jeg prøvet og var mindre tålmodig end et barn juleaften
    Tak Fru_Nielsen. Det er forresten dig der har inspireret mig til at gå i krig med perlerne
    /Vovsa (WW-mus)
    Sidst redigeret af OPR1 : 26-11-2008 kl. 07:52

  8. #18
    Tilmeldingsdato
    13 Oct 2007
    Geografisk sted
    København S
    Indlæg
    65
    Citat Oprindeligt indsendt af Vovsa Se meddelelser
    Tak Fru_Nielsen. Det er forresten dig der har inspireret mig til at gå i krig med perlerne
    /Vovsa (WW-mus)
    Ej hvor pudsigt - bare skriv så, hvis du har spørgsmål
    Sidst redigeret af OPR1 : 26-11-2008 kl. 07:52
    mit fornavn er en version af det græske ord for "perle"

  9. #19
    Aichaodense Gæst
    til denne opskrift skal du bruge en klokke 7cm u top. en vatkugle 18mm...hvid 603 ca 40gr
    grøn 91 ca 5gr
    orange 66b 2gr
    blå 710b 15gr
    guld 62b 10gr
    rød 65b 8gr
    grå 802a 16stk

Side 2 af 2 FørsteFørste 12

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •