Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 1 af 2 12 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 10 af 19

Emner: Nogen der har stenbodens nr. 00806?

  1. #1
    Vovsa Gæst

    Nogen der har stenbodens nr. 00806?

    Hej ,

    Er der nogen der har Stenbodens mønster nr. 6 fra 2008. Kan I oplyse hvor meget og hvilke farver og størrelse klokke/kugler der skal bruges?

    Er der andre der ved hvor man evt. kan finde disse oplysninger. Synes ikke det er så smart hvis jeg skal købe mønster og materialer for sig

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Pas lidt på med copy, vi har forhandler herinde der lever af at sælge disse ting..
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  3. #3
    Tina Gæst
    Klokken ligner en 7 cm. uden top.
    jeg ved ikke med kuglerne

    Du kan altid gå i panduro og ose, ell. handle over nettet

  4. #4
    Vovsa Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af hundeuld Se meddelelser
    Pas lidt på med copy, vi har forhandler herinde der lever af at sælge disse ting..
    Jamen Hundeuld,

    Jeg er skam ikke ude på at snyde mig til et gratis mønster. Jeg vil bare vide hvilke materialer jeg skal bestille for at kunne lave de ting, der er i mønsteret. Jeg kan ikke se hvad det har at gøre med copyright.

  5. #5
    Evy V Gæst
    Hei
    Har sendt deg et privat brev:)

  6. #6
    Vovsa Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Evy V Se meddelelser
    Hei
    Har sendt deg et privat brev:)
    Jeg har læst det nu. Tusind tak for hjælpen Evy

  7. #7
    OPR1 Gæst
    Det bedste du kan gøre er at kontakte en af Stenbodens forhandlere.

    Der er copyright på deres ting, hvorfor vi kan komme grusomt i klemme ved at gengive uddrag af deres opskrifter

  8. #8
    Vovsa Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Galleri Se meddelelser
    Det bedste du kan gøre er at kontakte en af Stenbodens forhandlere.

    Der er copyright på deres ting, hvorfor vi kan komme grusomt i klemme ved at gengive uddrag af deres opskrifter
    Jeg har kontakt til Hobbyisten nu. Jeg kan stadig ikke se hvorfor materialelister bryder et copyright. Jeg kan jo ikke lave tingene uden mønster/opskrift.

    /Vovsa

  9. #9
    hobbyisten Gæst
    Hej Vovsa

    Du har fuldstændigt ret, du kan/må altid få oplyst hvilke materialer der benyttes til et mønstre, det er der ikke noget problem i, og jeg tror da også at advarslerne lå i at foregribe at nogle følte sig fristet til at sende hele mønstret, for det må man nemlig kke.

    Jeg er ved at lægge materialeliste på det omtalte mønstre, så det burde jeg væreklar med om 15 min.

  10. #10
    Vovsa Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af hobbyisten Se meddelelser
    Hej Vovsa

    Du har fuldstændigt ret, du kan/må altid få oplyst hvilke materialer der benyttes til et mønstre, det er der ikke noget problem i, og jeg tror da også at advarslerne lå i at foregribe at nogle følte sig fristet til at sende hele mønstret, for det må man nemlig kke.

    Jeg er ved at lægge materialeliste på det omtalte mønstre, så det burde jeg væreklar med om 15 min.
    Du er bare en skat.

    Ved du om alle de farver perler jeg skal bruge er hjemme?

Side 1 af 2 12 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •