Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 7 af 7 FørsteFørste ... 34567
Viser resultater 61 til 69 af 69

Emner: Genbrug af garnrester - forsvindingsplast

  1. #61
    jannie Gæst
    Ja så er vinderen fundet
    Jeg havde brugt 362 knappenåle og det tal kom Anne-Marie tættest på så Tillykke med knitpro strømpepinde nr 3 som jeg sender til dig i morgen

  2. #62
    Tilmeldingsdato
    07 Jul 2009
    Geografisk sted
    4180 Sorø
    Indlæg
    637
    Wow det var godt nok mange!!

    Flot du fik den alle ud og at du gad at tælle dem to gange...
    Venlig Hilsen Brumby
    Intet håndarbejde må være perfekt - lav altid een fejl... Så man kan se at det er håndarbejde...

  3. #63
    jannie Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af "Brumby" Se meddelelser
    Wow det var godt nok mange!!

    Flot du fik den alle ud og at du gad at tælle dem to gange...
    ja næste gang der rier jeg også Skulle jo tælle dem to gange for at være sikker og stak mig også mindst 100 gange imens men synes det var sjovt med sådan en lille konkurrence her

  4. #64
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.842
    Jeg var så sikker på, at der var mange flere. Jeg kan slet ikke huske, hvilket tal jeg kom med.

    Tillykke Anne Marie!
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  5. #65
    Tilmeldingsdato
    12 Feb 2008
    Geografisk sted
    Viborg/Skals - 8832
    Indlæg
    83
    Citat Oprindeligt indsendt af jannie Se meddelelser
    Ja så er vinderen fundet
    Jeg havde brugt 362 knappenåle og det tal kom Anne-Marie tættest på så Tillykke med knitpro strømpepinde nr 3 som jeg sender til dig i morgen

    Har jeg vundet.... ?
    Jamen det var jo bare et skud i tågen....

    Opdagede at jeg har vundet, ved at der kom et brev i dag.

    Mange tak for de fine Knitpro strømpepinde Jannie
    KREA SKØR og føs´da 1

  6. #66
    Birgitma Gæst
    Jeg har forsøgt mig med et sjal med hjælp fra "Brumby" for det første tog det længere tid end jeg havde troet, men pyt med det hvis nu det var blevet lige så flot som jeres ting, men det ligner r.. og nøgler, det hænger ikke rigtig sammen, jeg har brugt ca 275 g garn ( jeg har syet det som Jannie syede sit tørklæde ) det er riet først, så hvad kan jeg sige andet end øv-øv.

  7. #67
    jannie Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Birgitma Se meddelelser
    Jeg har forsøgt mig med et sjal med hjælp fra "Brumby" for det første tog det længere tid end jeg havde troet, men pyt med det hvis nu det var blevet lige så flot som jeres ting, men det ligner r.. og nøgler, det hænger ikke rigtig sammen, jeg har brugt ca 275 g garn ( jeg har syet det som Jannie syede sit tørklæde ) det er riet først, så hvad kan jeg sige andet end øv-øv.

    nej hvor trist Mit blev rigtig flot Det er vigtigt at sy meget for det skal holde og ja det tager tid at lave

  8. #68
    Tilmeldingsdato
    07 Jul 2009
    Geografisk sted
    4180 Sorø
    Indlæg
    637
    Citat Oprindeligt indsendt af Birgitma Se meddelelser
    Jeg har forsøgt mig med et sjal med hjælp fra "Brumby" for det første tog det længere tid end jeg havde troet, men pyt med det hvis nu det var blevet lige så flot som jeres ting, men det ligner r.. og nøgler, det hænger ikke rigtig sammen, jeg har brugt ca 275 g garn ( jeg har syet det som Jannie syede sit tørklæde ) det er riet først, så hvad kan jeg sige andet end øv-øv.

    Det er jeg virkelig ked af at høre... Jeg vil tro du kan nå at redde det endnu.. ved at lægge et nyt lag forsvindingsplast på og så sy... meget tæt og meget over hinanden... Jeg tror ikke jeg har mere end 5 mm imellem mine "huller"... og det hænger sammen... tror ikke mængden af garn indeni har helt lige så meget med det at gøre, som at sy tæt...
    Venlig Hilsen Brumby
    Intet håndarbejde må være perfekt - lav altid een fejl... Så man kan se at det er håndarbejde...

  9. #69
    Birgitma Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af "Brumby" Se meddelelser
    Det er jeg virkelig ked af at høre... Jeg vil tro du kan nå at redde det endnu.. ved at lægge et nyt lag forsvindingsplast på og så sy... meget tæt og meget over hinanden... Jeg tror ikke jeg har mere end 5 mm imellem mine "huller"... og det hænger sammen... tror ikke mængden af garn indeni har helt lige så meget med det at gøre, som at sy tæt...

    Jeg tro ikke at jeg har mod på at sy mere på det, jeg syndes også at jeg syede meget tæt, jeg har mere plast tilbage og prøver nok med et tørklæde på et andet tidspunkt.

Side 7 af 7 FørsteFørste ... 34567

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •