Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 5 af 5

Emner: quiltet stof.?

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    27 Mar 2007
    Geografisk sted
    Langeland
    Indlæg
    120

    quiltet stof.?

    hejsa.
    er der nogen der ved et sted hvor man kan købe noget mønstret quiltet stof?
    eller hvis der er nogen der ligger inde med noget de kan undvære eller sælge?

    knus.
    Mirakler opstår når der er håb.

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    02 Feb 2007
    Geografisk sted
    Nordsjælland
    Indlæg
    79
    Hvad mener du præcist med mønstret quiltet stof?

    Mener du sådan noget i tre lag med pladevat i det midterste lag, der er lige til at klippe ud og sy en kant på, så har man et sengetæppe eller lignende?
    Mvh
    Salvia

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    27 Mar 2007
    Geografisk sted
    Langeland
    Indlæg
    120
    ja noget i den stil så man kan sy børne tøj ud af det ozz. Min svigerinde har nemlig en rigtig spændende bog fra 1977 med noget fint børneovertøj hvor man skal bruge quiltet stof
    Mirakler opstår når der er håb.

  4. #4
    the_dane Gæst
    Jeg har købt noget i en stofforretning engang.

    Kan du ikke lave det selv ved at købe stof og pladevat og så det du vil have som indersiden. Herefter lægger du de 3 lag ovenpå hinanden og så quilter det. Herefter klipper du mønsteret.

    Blot et foreslag. Så kan du også helt selv bestemme tykkelse, stof, mønster på stoffet.

  5. #5
    sejten Gæst
    Man kan ihvertfald købe quilted stof i USA men da det er tunge varer vil det nok koste en herregård at få det tilsendt. Du kan se på http://www.equilter.com og skrive prequilt på deres søgemaskine og så dukker der det udvalg op som de har - det koster omkring 22 dollars pr yard - så billigt er det ikke!
    De quiltede stoffer jeg har set i DK er mere noget der er beregnet som for i jakker m.m.
    Knus, Helle

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •