Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 1 af 2 12 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 10 af 11

Emner: Hjælp - Kool aid

  1. #1
    Mosterkoster Gæst

    Hjælp - Kool aid

    Nu har jeg været inde på hjemmesiden og kan ikke helt gennemskue om jeg bare kan købe vildt ind af farver, eller om der er noget af det jeg ikke kan købe pga. sukker.

    Er der nogle derude i cyberspace der kan hjælpe mig?


  2. #2
    OPR1 Gæst
    Så vidt jeg husker, så må du ikke bruge det med sukker til at farve med

  3. #3
    OPR1 Gæst
    Hov, der er da forresten en tråd om det her:
    http://www.rokken3.dk/forum/showthre...highlight=Kool

  4. #4
    Mosterkoster Gæst
    Mit problem er, at jeg ikke kan se om der er sukker i farverne eller ej, for på hjemmesiden har de alle farver, men dem der bliver skrevet er sukkerfri, er ikke så mange farver.

    Håber at I forstod hvad jeg mente.

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    05 Dec 2007
    Geografisk sted
    Storkøbenhavn
    Indlæg
    347
    Citat Oprindeligt indsendt af Mosterkoster Se meddelelser
    Mit problem er, at jeg ikke kan se om der er sukker i farverne eller ej, for på hjemmesiden har de alle farver, men dem der bliver skrevet er sukkerfri, er ikke så mange farver.

    Håber at I forstod hvad jeg mente.
    Hvad er det for en hjemmeside?
    - Carpe Diem! -

  6. #6
    Mosterkoster Gæst
    Nåh ja, den skal I jo bruge

    http://www.koolaiduk.com/information.php?info_id=7

    Det er denne her.

  7. #7
    OPR1 Gæst
    Graver jeg lidt i de små grå, så er jeg ret sikker på at have læst, at har man Kool-Aid med sukker, så kan man tilsætte en smule kogende vand for at opløse sukkeret.

  8. #8
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    uggerslev
    Indlæg
    110
    Hej jeg har købt en blandet pose derinde og der var ingen med sukker, men der var nogen som var farveløse og nogen med farve skiftning, det blev omkring 100 kr og jeg prøvede at farve i mikrooven og det virkede rigtig godt. men jeg ved ikke om der er nogen med sukker men jeg tror det ikke for det skal man selv tilsætte. mange hilsner vibeke

  9. #9
    HKangora Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af vibeke skau Se meddelelser
    Hej jeg har købt en blandet pose derinde og der var ingen med sukker, men der var nogen som var farveløse og nogen med farve skiftning, det blev omkring 100 kr og jeg prøvede at farve i mikrooven og det virkede rigtig godt. men jeg ved ikke om der er nogen med sukker men jeg tror det ikke for det skal man selv tilsætte. mange hilsner vibeke
    Hei.

    Koolaid som er farveløs står det invisible på pakken, de uten sukker er de små pakkene som selges. De skal tilsettes eks. antall sukker.

    Hvis en er uheldig å kjøper med sukker, kan det brukes. Men, bruk mye vann og etterpå er det skylle, skylle, skylle og atter skylle. Grunnen til at en må bruke mye vann, er at en del har fått brent garnet da de ikke lot garnet / ullen bli dekket med vann.

    Heidi Kim

  10. #10
    HKangora Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Mosterkoster Se meddelelser
    Nu har jeg været inde på hjemmesiden og kan ikke helt gennemskue om jeg bare kan købe vildt ind af farver, eller om der er noget af det jeg ikke kan købe pga. sukker.

    Er der nogle derude i cyberspace der kan hjælpe mig?

    Her er de du kan farge med:
    Original Kool Aid
    Twists
    Mad Scien-Twists
    Magic Twists
    Ice Kool
    Aguas Frescas

    Flavor Aid er samme som koolaid bare et annet merke.

    Heidi Kim

Side 1 af 2 12 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •