Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 7 af 16 FørsteFørste ... 34567891011 ... SidsteSidste
Viser resultater 61 til 70 af 155

Emner: 1 Strikket/Valket Taske-Knit-Along (KAL) NR 1

  1. #61
    Tilmeldingsdato
    05 Jul 2007
    Geografisk sted
    Århus
    Indlæg
    170
    Citat Oprindeligt indsendt af hundeuld Se meddelelser
    Næ næ det er et nu ikke ... laver da en taske i ny og næ, dog for lang tiden siden den sidste jeg lavede.

    http://www.rokken3.dk/forum/showthre...t=taske&page=3



    http://www.hundeuld.dk/B%20filtning.html
    Ja ja hundeuld, jeg har da set dine flotte tasker, men det kunne jo være du havde fået for travlt, og så kunne vi jo godt have hjulpet, hvis det var.
    Agro

  2. #62
    strikketøsen Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af hundeuld Se meddelelser
    Ja det er "fedt" hvis jeg skulle være med, skulle den mindst være dobbelt så høj, for mine garn bundter er på 200 til 250 gram, og de er "store"..

    Det ville da være t, hvis du kunne være med på at strikke en taske (omend højere/større), ..... .... ....? Men jeg er jo klar over, at du har "en million ting", der skal laves også.

  3. #63
    Mosterkoster Gæst
    Altså, nu gider jeg ikke høre mere om den taske

    Jeg har jo ikke tid til at lave den, så jeg må nok hellere melde mig på det der kal projekt, har vist både det ene og det andet til den, så pyt.

  4. #64
    strikketøsen Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af canterbury Se meddelelser
    Jeg hopper lige med på vognen - prøver at strikke den i dobbelt garn Gotlandsk pelsuld 5,2 på pinde 5 eller 6. Men jeg er ikke den der bliver først færdig, skal lige have afsluttet et andet projekt. Men starter op på "kurven" fredag aften.
    Mange (kram)
    Canterbury,

    Jubiiiiiii - Det er skønt, at du også har lyst til at være med (og det behøver absolut ikke foregå med lynets hast) i vores strikke- valke-taske- KnitALong !

    Vi er nu den 5. august:

    1. Jannie
    2. Agro
    3. Nattrolden
    4. Galleri
    5. Strikketøsen
    6. minniesmor
    7. Inka56
    8. SanneG
    9. Kinoll
    10. Amanda-m
    11. Enelvest
    12. Canterbury
    13. Mosterkoster (har lige set dit indlæg: VELKOMMEN HER!)

    Mon vi bliver endnu flere .... ?

    Til eventuelle interesserede: Det kan nås endnu. Den danske udgave af opskriften ligger i indlæg nr. 28 her i tråden - og man skal bruge mellem 300 og 400 gram (løbelængde i opskriften ligger på 60 meter pr. 50 gram) til tasken i et uldgarn, der egner sig til valkning (ikke superwash).

    For at man kan se, hvor meget forskelligt garn (her fra Garnstudio) ændrer sig, lægger jeg dette ind, som viser strik før og efter valkning:

    Sidst redigeret af strikketøsen : 05-08-2008 kl. 19:26 Årsag: Tilføjelse

  5. #65
    jannie Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af kinoll Se meddelelser
    så er jeg helt klar til fredag.
    garn, pinde, tommestok, opskrift og min goé stol, er alt sammen
    gjort klar - parat til start.

    jeg tror altså også jeg strikker den højere, eller bliver det da næææsten kun til mobilos´
    jeg er ikke til de små franske, ej heller tasker
    Jeg vil også strikke min højere så må den bare blive stribet for jeg har så mange nøgler der kan bruges til disse ind i mellem

  6. #66
    OPR1 Gæst
    Jeg hepper lige på Anne Marie, der overvejer om hun også vil være med


  7. #67
    jannie Gæst
    ja jeg hepper også med dig for jeg synes det er fedt vi er blevet så mange der vil strikke den samme taske og glæder mig vildt til at se alle sammen færdige

  8. #68
    strikketøsen Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Galleri Se meddelelser
    Jeg hepper lige på Anne Marie, der overvejer om hun også vil være med

    Ja - det må vi gøre (det er INGEN hastighedskonkurrrence - alle strikker i deres eget tempo). Håber, at du vælger at være med Anne Marie. Du skal være så -lig velkommen!

    Det spændende i det her bliver simpelthen at se alle billederne af de færdige tasker - der bliver lige så mange forskellige tasker, som vi er personer, der strikker den.

  9. #69
    minniesmor Gæst
    Nu er jeg også klar til at strikke på fredag i nat kom jeg i tanke om en ufo-trøje som jeg havde strikket i div lilla nuancer men som ikke blev som jeg ønskede så den har jeg hyllet op og strikker nu tasken i de farver/rester som er af Shetlandsuld købt for et par år siden på Samsø

    så nu bliver garnet brugt til noget godt jeg har knapt 500 gr så mon ikke der skulle være nok selvom jeg også vil lave den højere end i opskriften - glæder mig til at se jeres andres arbejder

    knus Minniesmor

  10. #70
    Tilmeldingsdato
    12 Feb 2008
    Geografisk sted
    Viborg/Skals - 8832
    Indlæg
    83
    Citat Oprindeligt indsendt af Galleri Se meddelelser
    Jeg hepper lige på Anne Marie, der overvejer om hun også vil være med




    ORV..... jeg kunne hører dig ... og alle de andre også.



    Jo da... jeg melder mig også under strikkefanen.


    Vælger Sandness Fritidsgarn og nok også en højere taske.


    Glæder mig til at være med i en strikke-markedstaske-KAL.

    Den er jo perfekt til det strikketøj man har gang i og sådan en taske kunne jeg godt bruge.

    Sjovt bliver det at se, hvor forskellig vi ender med at få tasken lavet.

    Knus Anne-Marie.
    KREA SKØR og føs´da 1

Side 7 af 16 FørsteFørste ... 34567891011 ... SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •