Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 10 af 16 FørsteFørste ... 67891011121314 ... SidsteSidste
Viser resultater 91 til 100 af 155

Emner: 1 Strikket/Valket Taske-Knit-Along (KAL) NR 1

  1. #91
    OPR1 Gæst
    Og jeg strikkede til kl. 02 i nat, af bare irritation over at One.com havde "lagt" Rokken ned og igen her i formiddag, hvor Rokken stadig var syg.

    Så jeg fik da lavet bunden til tasken.
    Jeg har valgt at strikke den frem og tilbage på rundpind, så det bliver spændende at se om det giver en forskel i forhold til den udgave, hvor man bruger strømpepinde
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  2. #92
    Tilmeldingsdato
    05 Jul 2007
    Geografisk sted
    Århus
    Indlæg
    170
    Citat Oprindeligt indsendt af Galleri Se meddelelser
    Og jeg strikkede til kl. 02 i nat, af bare irritation over at One.com havde "lagt" Rokken ned og igen her i formiddag, hvor Rokken stadig var syg.

    Så jeg fik da lavet bunden til tasken.
    Jeg har valgt at strikke den frem og tilbage på rundpind, så det bliver spændende at se om det giver en forskel i forhold til den udgave, hvor man bruger strømpepinde
    Ja jeg nåede da heldigvis at gå i seng, inden det brød ned, og i dag har jeg da fået slået op og strikket lidt, når jeg alligevel ikke kunne komme ind og bruge min tid her.
    Det ser ud til du har nogle gode ting i dine gemmer .
    Sidst redigeret af agro : 08-08-2008 kl. 11:27 Årsag: x
    Agro

  3. #93
    OPR1 Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af agro Se meddelelser
    Ja jeg nåede da heldigvis at gå i seng, inden det brød ned, og i dag har jeg da fået slået op og strikket lidt, når jeg alligevel ikke kunne komme ind og bruge min tid her.
    Det ser ud til du har nogle gode ting i dine gemmer .
    Det er godt nok ikke meget jeg har i gemmerne. Jeg er ikke så god til bare at købe garn og så ikke få strikket af det, men der er da lige en enkelt ting eller to

  4. #94
    Mosterkoster Gæst
    Jeg var også gået i seng før nedbruddet og opdagede det først her til morgen.

    Derfor er jeg også næsten færdig med bunden, men har gjort det med strømpepinde. Og nu er jeg i gang med rundpinde og mine nye knitpicks. Yes de er dejlige at strikke med. Nu skal jeg handle, så det bliver nok først i eftermiddag at jeg kommer videre.

    Skal nok tage billede.

  5. #95
    Tilmeldingsdato
    05 Jul 2007
    Geografisk sted
    Århus
    Indlæg
    170
    Her kommer så et billede af min bund, strikket på strømpepinde, jeg er nødt til at lave om på opskriften, da min strikkefasthed ikke passer.
    Og jeg kan bare ikke få billedet til at fylde så lidt, at jeg kan få lov til at oploade det, fatter det ikke, måske jeg skulle tage et kursus i stedet for , i billebehandling.
    Agro

  6. #96
    jannie Gæst
    Jeg er også startet og er noget til mit på bunden for jeg har 100 m nu og den skal jo være 200 m Får ikke strikket i dag men har pakket det ned så jeg får strikket i ferien når jeg ikk ligelaver bordkort til Bos 60 års fødslesdag den 23 august

  7. #97
    Tilmeldingsdato
    05 Jul 2007
    Geografisk sted
    Århus
    Indlæg
    170
    Nu har jeg haft min egen private lave mindre billeder ven til at se på det, og måske det så lykkedes.......1000 tak Galleri ...Knus
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    Agro

  8. #98
    OPR1 Gæst
    lave-mindre-billeder-ven

    Tak for titlen


  9. #99
    Tilmeldingsdato
    21 Jun 2008
    Geografisk sted
    lyngerup i jægerspris 3630
    Indlæg
    261
    Citat Oprindeligt indsendt af agro Se meddelelser
    Her kommer så et billede af min bund, strikket på strømpepinde, jeg er nødt til at lave om på opskriften, da min strikkefasthed ikke passer.
    Og jeg kan bare ikke få billedet til at fylde så lidt, at jeg kan få lov til at oploade det, fatter det ikke, måske jeg skulle tage et kursus i stedet for , i billebehandling.
    agro !
    ka´jeg komme med på det der kursus.
    har prøvet ex. antal gange og det funger bare ikk´

    så jeg sku´måske slet ikke være med i taske strikningen,
    hvis der SKAL være billed med ???
    det her har jeg prøvet,
    meen ikke det her endnu !!!

    nå jeg er nu begyndt på den "lille" franske !!
    jeg har valgt at strikke på 2 og rund,
    det der med 5 og alle mine tommelfingre er ikke lige nu.

    er kommet på rund nu, det går jo bare af sig selv, med mit garn.
    kinoll

  10. #100
    Tilmeldingsdato
    05 Jul 2007
    Geografisk sted
    Århus
    Indlæg
    170
    Kinoll!

    Ja jeg regner med at skal møde min lave mindre billeder ven...i næste uge, og jeg håber da på, hun kan give mig et lynkursus i det, men hvis jeg er så fatsvag det ikke hjælper, så er der jo kun kurset tilbage.
    Jeg har det sådan..AT DET KAN JO IKKE PASSE AT ALLE DE ANDRE KAN; OG JEG IKKE KAN

    Men vi får se.......
    Sidst redigeret af agro : 08-08-2008 kl. 13:00 Årsag: <
    Agro

Side 10 af 16 FørsteFørste ... 67891011121314 ... SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •