Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 4 af 4

Emner: Strikkemagasiner

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    26 Apr 2008
    Geografisk sted
    Jylland
    Indlæg
    70

    Spørgsmål Strikkemagasiner

    Jeg har nu været den lykkelige (for det meste) ejer af en strikkemaskine i et halvt års tid og er blevet nogenlunde fortrolig med de mest basale ting. Jeg har søgt efter magasiner/blade om emnet for at få mere inspiration og lære nyt og har fundet bladet Machine Knitting Monthly fra UK, men det virker ærlig talt noget gammeldags. Er der nogen af jer, der kan anbefale andre magasiner/blade rettet mod maskinstrik?

  2. #2
    Mosterkoster Gæst
    Jeg kan ikke, jeg søger med lys og lygte efter bøger og anden slags, som jeg evt. kan få glæde af. Jeg er helt nybegynder på området.

  3. #3
    Inger1 Gæst

    Maskin strik

    Citat Oprindeligt indsendt af Futte Se meddelelser
    Jeg har nu været den lykkelige (for det meste) ejer af en strikkemaskine i et halvt års tid og er blevet nogenlunde fortrolig med de mest basale ting. Jeg har søgt efter magasiner/blade om emnet for at få mere inspiration og lære nyt og har fundet bladet Machine Knitting Monthly fra UK, men det virker ærlig talt noget gammeldags. Er der nogen af jer, der kan anbefale andre magasiner/blade rettet mod maskinstrik?
    Prøv på denne side.http://www.knittingmachinesale.com/k...hine_books.htm

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    Færøerne
    Indlæg
    285
    Futte. Jeg vil give dig ret i, at magasinet Machine Knitting Monthly fra UK, er ikke det som jeg troede det var.
    Jeg har tegnet et abbonement på 2 år, men hidtil, har jeg ikke fundet noget som jeg kunne bruge.
    de venligste hilsener fra
    hulda

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •