Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 7 af 7

Emner: Build-a-bear - Kender du bogen: lav ting til dig og din bamse

  1. #1
    dyhr-kostow Gæst

    Spørgsmål Build-a-bear - Kender du bogen: lav ting til dig og din bamse



    Forlaget Klematis har udgivet en bog der hedder: Lav ting til dig og din bamse, og bogen indeholder opskrifter til build-a-bear...

    Jeg vil med dette indlæg blot høre om der skulle være nogen af jer der kender denne bog, og hvad I synes om den? Jeg overvejer nemlig at købe den i morgen, hvor jeg skal i build-a-bear med min kæreste og hans søster, men jeg synes ikke jeg vil give 228kr for en bog, bare sådan lige...

    Så kender du bogen? hvad synes du om den?

  2. #2
    johnna Gæst
    jeg syntes det er en ret god bog mit barnebarn på 9 år er meget glad for den, der er mange forskellige aktiviteter i bogen som Astrid har brugt
    jeg vil tro hendes alder er optimal for at bruge bogen der er opskrifter på bl.a. kager, tøj bamsefødselsdags fest
    derudover er der en gave chek på 50 kroner til brug i Buld-a-bear.

  3. #3
    dyhr-kostow Gæst
    vil jeg få noget ud af at købe bogen??

    Her tænker jeg specielt på om der er nogen gode opskrifter (specielt hækle, strik, men også sy) på tøj til bamserne?

  4. #4
    johnna Gæst
    det er afhænig af hvad du forventer at få ud af den,
    jeg fik et andmelder eksemplar og gav den til Astrid på 9 år. hun er glad for den. der er ikke mange opskrifter på tøj i bogen, så vidt jeg husker er der en bluse et par shorts og en strikket bluse, det kan så varieres på forskellig vis, men er det med henblik på at lave en hel gardarobe til bamserne vil jeg mene der er for få modeller

  5. #5
    dyhr-kostow Gæst
    okay, det var netop med henblik på at lave en lille garderobe...

    tak for hjælpen, der sparede jeg lige 228kr... mon jeg sku købe lidt lækkert garn istedet?

  6. #6
    SanneG Gæst
    Lån den på biblioteket, det har jeg gjort. Synes der er for mange "udenoms-ting" i bogen. Men mine elever i 4. - 5. klassen ææælsker den.

  7. #7
    Tilmeldingsdato
    02 Feb 2007
    Geografisk sted
    Nordsjælland
    Indlæg
    79
    Et godt tip:

    Er man i tvivl om en bog er værd at købe, så lån den på biblioteket først. Har ens eget bibliotek ikke bogen, kan den bestilles hjem fra andre biblioteker.
    Mvh
    Salvia

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •