Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 10 af 10

Emner: Hjælp - undervisning i knitmaster 323?

  1. #1
    Betnic Gæst

    Hjælp - undervisning i knitmaster 323?

    Har lige fået ny strikkemaskine - knitmaster 323. Har tidligere brugt 305, men denne 323 er noget anderledes.
    Vil gerne betale for undervisning, hvis der er en her der kan hjælpe mig!!!

    Mange hilsner

    Betina


  2. #2
    Mosterkoster Gæst
    Hej Betnic.
    Tillykke med dyret. Nede på Lolland bliver der holdt nogle strikkemaskinekurser under FOF. Det er en knalddygtig underviser, så måske kan det betale sig for dig at undersøge om det var noget.
    Ellers kan jeg ikke hjælpe dig meget, har selv lige investeret i en Brother. Måske kan du også spørge Jannie om hun kender maskinen. Eller Klasus. Det var vist al den hjælp jeg lige kunne give.

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    Færøerne
    Indlæg
    285
    Her ser du hvordan du sætter den op.

    http://knittsings.com/how-to-set-up-...r-silver-reed/
    de venligste hilsener fra
    hulda

  4. #4
    klasus Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Mosterkoster Se meddelelser
    Hej Betnic.
    Tillykke med dyret. Nede på Lolland bliver der holdt nogle strikkemaskinekurser under FOF. Det er en knalddygtig underviser, så måske kan det betale sig for dig at undersøge om det var noget.
    Ellers kan jeg ikke hjælpe dig meget, har selv lige investeret i en Brother. Måske kan du også spørge Jannie om hun kender maskinen. Eller Klasus. Det var vist al den hjælp jeg lige kunne give.
    Det er vist mig der skal spørge Betnic, for det er en 305'er jeg har

  5. #5
    jannie Gæst
    Jeg kender kun Brother maskiner men kan vist lige genopfriske det igen Kan nemlig ikke selv få min maskines ribapparart til at virke

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    Færøerne
    Indlæg
    285
    Følger der ikke en brugsanvisning med maskinen?
    de venligste hilsener fra
    hulda

  7. #7
    Betnic Gæst

    Brugsanvisning/manual

    Jeg har købt en brugsanvisning - men jeg kan bedre med at få vist hvordan den fungere

    Betina

  8. #8
    Betnic Gæst
    Det lyder som en god ide...der er dog lidt langt at køre...men det må komme an på en prøve. Tak for tippet

  9. #9
    Tilmeldingsdato
    08 Nov 2009
    Geografisk sted
    Tønder
    Indlæg
    2

    knitmaster

    Hej

    Jeg har lige fundet min emperial knitmaster 305 automatic frem fra kælderen. Den ser godt ud - men jeg kan ikke finde brugsanvisningen - så jeg aner ikke hvordan jeg kommer igang? Kan du hjælpe med en brugsanvisning til 305 er jeg meget taknemmelig.

    Med venlig hilsen Hanne Bonde, Tønder

  10. #10
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    Færøerne
    Indlæg
    285
    Du kan finde engelske manualer herinde, du kan nok bruge Knitmaster SK303, fordi alle knitmaster ligner hinanden meget. her er linket

    http://209.85.229.132/search?q=cache...&hl=da&ct=clnk

    Ellers, hvis du kigger længere op her i forummet ser du et link jeg har lagt ind, der er billeder af hvordan du sætter maskinen op
    de venligste hilsener fra
    hulda

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •