Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 6 af 6

Emner: Babytæppe med broderi

  1. #1
    klausen Gæst

    Babytæppe med broderi

    Jeg har fundet det absolut sødeste mønster til et babytæppe. Den skal min venindes lille nye søn have i dåbsgave når den tid kommer.

    Men jeg har aldrig lavet et babytæppe før, så er lidt usikker på hvordan jeg skal gøre det. Umiddelbart vil det jo ikke være praktisk med et tæppe af aida, men kan der købes tæpper som er til at brodere direkte på, eller skal jeg igang med noget først brodere og så symaskine?

    Håber i kan hjælpe mig, for er lidt nybegynder til sådan noget her

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Velkommen til rokken.dk

    • Jeg broder ikke mere, men vi har et par experter herinde, de skal nok komme på banen..
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  3. #3
    klausen Gæst
    Tak for velkomsten.

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2007
    Geografisk sted
    Holstebro
    Indlæg
    94
    Hejsa
    jeg har broderet 3 baby tæpper til mine børn jeg har bøbt dem hos både http://www.margaretha.dk/butik/default.asp? http://www.dittbroderi.com/store/index.html

    De er Så søde og der følger ALT med i pakken - selv nål ha ha

    Tæpperne er en stof tæppe der er trykt med en kridt/blæk der går væk i første vask og tilbage er kun et smukt broderi.

    Jeg kan varmt anbefale disse 2 butikker og tæpperne vasker jeg på 30 grader i vaskemaskinen. og jeg har så tilføjet et hvidt stykke flees stif på bagsiden og kant bånd i rødt eller blåt - de er dejlig varne og vi har dem altid med i bilen og børnene elsker dem.
    Susanne

    Mor til 4 dejlige unger

  5. #5
    klausen Gæst
    Super søde kommer vi ikke udenom de er! Måske noget man skulle kigge lidt nærmere på når der kommer penge igen...

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    16 Aug 2008
    Geografisk sted
    Sydjylland, christiansfeld 6070
    Indlæg
    389
    Kan især andbefale dittbroderi de har meget hurtig levering har ikke købt så meget ved ataljé margaretha endnu
    Kig gerne forbi min blog

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •