Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 2 af 3 FørsteFørste 123 SidsteSidste
Viser resultater 11 til 20 af 25

Emner: 1000spørgsmål eller flere

  1. #11
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Nu står jeg så hvor pokker skal snoren side hende på det skønne genstan jeg har fået fat i? vil så nødig ødelække den bare fordi løsten er der til at prøve. se her http://www.hundeuld.dk/spinde1.html print evt. den side ud og have hængende, den giver faktisk svar på mange spørgsmål.
    "der må vist også heller snart komme et foto ind"

    Ja det ville være fint med foto til evt. nye spinder
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  2. #12
    Tilmeldingsdato
    26 Dec 2007
    Geografisk sted
    Midt 8620Kjellerup
    Indlæg
    217
    det vil jeg gøre- tak skal du have hundeuld
    Lev livet vi har det kun til låns.

  3. #13
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Så har du 995 spørgsmål tilbage...
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  4. #14
    Tilmeldingsdato
    26 Dec 2007
    Geografisk sted
    Midt 8620Kjellerup
    Indlæg
    217
    pas på med at tælle det ender helt med at jeg bliver nød til at starte en tråd mere op men skal først lige igang
    Lev livet vi har det kun til låns.

  5. #15
    Tilmeldingsdato
    15 May 2007
    Geografisk sted
    Jämtland Sverige
    Indlæg
    221
    [quote=Spelsauen; .

    . Jeg har f.eks lært, at spinde er med uret og at tvinde er mod uret... mens Renee`s svar siger jo noget helt andet!

    [/quote]Begge dele er rigtigt kommer an på om man vil ha' en "S" eller en "Z" tråd Venlig Hilsen Renee.

  6. #16
    Tilmeldingsdato
    26 Dec 2007
    Geografisk sted
    Midt 8620Kjellerup
    Indlæg
    217
    Citat Oprindeligt indsendt af renee Se meddelelser
    Begge dele er rigtigt kommer an på om man vil ha' en "S" eller en "Z" tråd Venlig Hilsen Renee.
    hold da helt ferie er der alfabet på det renee nu er jeg da først blevet helt rundt forvirert
    jeg har modtaget din pakke 1000tak for handlen og hvor ser det bare super godt ud.
    Lev livet vi har det kun til låns.

  7. #17
    Tilmeldingsdato
    15 May 2007
    Geografisk sted
    Jämtland Sverige
    Indlæg
    221
    Citat Oprindeligt indsendt af Nattrolden Se meddelelser
    hold da helt ferie er der alfabet på det renee nu er jeg da først blevet helt rundt forvirert
    jeg har modtaget din pakke 1000tak for handlen og hvor ser det bare super godt ud.
    Nej det må du ikke være du skal bare hygge dig ved at spind den vej du har lyst til. Det vigtig er øvelse og at hygge sig med rokken . hov. hvor kom de to frække smilier fra? Renee

  8. #18
    Tilmeldingsdato
    30 Apr 2007
    Geografisk sted
    Nyrup
    Indlæg
    700
    Hmm..., rent hypotetisk! Hvad sker så hvis man tvinder en "S" og en "z" tråd - og hvilken vej skulle de evt. tvindes?
    Spelsauen
    varmestuestrikker

  9. #19
    Tilmeldingsdato
    15 May 2007
    Geografisk sted
    Jämtland Sverige
    Indlæg
    221
    Citat Oprindeligt indsendt af Spelsauen Se meddelelser
    Hmm..., rent hypotetisk! Hvad sker så hvis man tvinder en "S" og en "z" tråd - og hvilken vej skulle de evt. tvindes?
    Hmm rent praktiske! vil man få en bouclé garn med en tråd muligivis meget overspundet alt efter hvor hårdt man spinder og nu må vi holde ellers bliver nattrolden så ør i hoved hun får ikke noget dagssøvn

  10. #20
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Hvis du tvinder " forkert" laver du noget rigtig godt garn til skraldespanden , for når du strikker af det, så trækker strikketøjet sig og bliver ubrugeligt. Siger en der selvfølig ikke har prøvet det, hvis i da tror på det
    Det kan dog godt bruges til at filte hjemmesko ..
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

Side 2 af 3 FørsteFørste 123 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •