Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 1 af 2 12 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 10 af 11

Emner: En hjælpende hånd søges..

  1. #1
    Angelmom Gæst

    En hjælpende hånd søges..

    Jeg har fået nogle instruktør stole af min far men der mangler lige at få sat stof på, men jeg er aner ikke lige hvordan jeg gøre..
    Nogen som har en søndag eftermiddag i overskud i løbet af efteråret som evt. vil hjælpe mig?? det drejer sig som ca. 4-6 stole som skal have stof på så man kan sidde på det..
    Jeg har stoffet, men jeg melder pas aner ikke lige hvordan man gøre..

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Har du ikke et billed af dem ?
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  3. #3
    Angelmom Gæst
    nej det er bare ganske almindelig instruktør stole.. Som mangler stof på så man kan sidde på dem igen!!

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Så meget som jeg husker dem, så er de til at skilles ad ude i siderne, også er det bare at måle op og skrue til igen. men det kan være det er en anden model du har, det er derfor jeg spurgte om et billed.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  5. #5
    lillebi Gæst
    Jeg ved at enaf de bøger/sy blade jeg har haft lånt på biblioteket havde et mønster til instruktør stolene.
    Så du må nok ned og kigge alle bøger/bladene i gennem for jeg kan ikke huske hvilken men mener at det var et Ingelise blad

  6. #6
    OPR1 Gæst
    Er det stole som den her?

    Til ryggen måler du stoffet ud, så det er så stort at der kan sys, så det kan trækkes ned over stængerne på ryglænet.

    Sædet kan du monteret med møbelsøm, banket i på undersiden af stolen
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  7. #7
    Angelmom Gæst
    tak skal du have.. men jeg har desværre sådan at jeg skal se hvordan man gøre før kan jeg ikke hitte ud af det!! jeg har det en psykolog vil kalde en billede hukommelse..
    men det er sådan en model jeg har små 6 stykker af

  8. #8
    broderisten Gæst

    hæfteklammepistol

    hvis du har en hæfteklammepistol er det ordnet på en time. Jeg er på Christianshavn, hvis du bor i nærheden kan du komme forbi og låne min hvis du ikke selv har en, og så kan jeg samtidig vise dig, hvordan du skal gøre.

    broderisten

  9. #9
    amanda-m Gæst
    Tag en stol med, hvis du en dag skal "syd på". Så skal jeg nok vise dig hvordan du gør.

    Hilsen Trunte (amanda-m)

  10. #10
    Angelmom Gæst
    tak for jeres svar jeg bor desværre i aalborg..
    Men hvis der er nogen her oppe som vil hjælpe mig så vil jeg blive super glad.. Skal nok kvitte med en kop kaffe og hjemmebagt kage..

Side 1 af 2 12 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •