Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 2 af 2

Emner: Ser man det

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075

    Ser man det

    Da vi brugte vores sommerhus som sommerhus, hvade vi garderobe hvor der var stofhæng for
    gar1.jpg
    Tryk på billederne
    På Jennys værelse blev forhænget brugt til at skrive navne på som jeg så broderede bagefter.
    gar2.jpg
    Se nu her dukker der et navn op
    gar3.jpg
    Anette og hvem er så Anette det er såmen Jannies datter som vores datter har gået i skole med i Brønshøj, Jannie som var her og besøgte os i går. Verden er lille
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  2. #2
    Mosterkoster Gæst
    Det var da et sjovt sammentræf, ja nogle gange støder man ind i folk de sjoveste steder. Vi var på Ny Guinea i 1995 og var væk i 6 måneder. Da vi efter ca. 4 måneder skulle videre til Singapore, mellemlandede vi på en ø der hedder Biak. Her var der 3 danskere, som lige var kommet fra Danmark og jeg faldt i snak med den ene. Hun spurgte på et tidspunkt om hvor jeg arbejdede og det fortalte jeg hende og de viste sig, at hendes mor arbejdede i samme kommune. Efter lidt mere snak viste det sig, at hendes mor kendte jeg udemærket, for det var hende der havde givet mig orlov i kommunen. Sådan er det så specielt.

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •