Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 1 af 2 12 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 10 af 11

Emner: Artic 100% ren uld Superwash

  1. #1
    OPR1 Gæst

    Artic 100% ren uld Superwash

    100% uld superwash
    Løbelængde: 50 gram = ca. 112 meter
    Strikkefasthed:
    Pind nr. 3½ = 22 m = 10 cm
    Pind nr. 4 = 20 m = 10 cm
    Maskinvaskes ved 30-40 grader C

    Pris pr. ngl 16,00 ved Strikkenyheder.dk

    Utroligt behageligt at strikke af og selv om man strikker en anelse ujævnt, så ser det færdige arbejde alligevel jævnt og flot ud.

    Kan sagtens anbefales

  2. #2
    strikkesinen Gæst
    Det er rigtig skønt at strikke af, og nogle skønne farver der er kommet hjem denne gang. I eftermiddag begyndte jeg på et halstørklæde, desværre er farverne ikke så klare på dette foto, men jeg kan sige den første farve er en mørk lilla, så lys, så brunlig lilla, lys og rosa
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Det lader til vi skal have købt mere af det garn
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  4. #4
    strikkesinen Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af hundeuld Se meddelelser
    Det lader til vi skal have købt mere af det garn
    Ja det er en god ide, det er utrolig dejligt at strikke af, som Galleri nævner, og der er så mange skønne og flotte farver.

  5. #5
    Tina Gæst
    Har lige været inde på siden og kigge.
    Garnet ser lækkert ud, og der er mange forskellige farver at vælge imellem.


  6. #6
    Tilmeldingsdato
    04 Apr 2008
    Geografisk sted
    Ringkøbing
    Indlæg
    80
    Det er et garn jeg varmt kan anbefale, har strikket MEGET i det gennem flere år
    Når du strikker giver du dig selv tidens gave Hvad hånden former, er åndens spor.

  7. #7
    strikketøsen Gæst
    Sidste efterår strikkede jeg en hel del huer og pulsvarmere (til de hjemløse) i Smart-garn fra eget lager.

    Men nu kan jeg da se, at dette Arctic garn både indeholder 12 meter ekstra i hvert nøgle og er mindst kr. 10,00 billigere pr. nøgle end Smart-garnet.

  8. #8
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.842
    Jeg har lige fortalt min mor om garnet og skrevet navnet ned. Min mor vil helst se og føle på det, om hun evt. kan bruge det til strømper til min søster. Det skal være 100 % uld/bomuld til hende, da hun ikke kan tåle bare den mindste % kunst (syntetisk) garn. Det garn min mor plejer at købe til strømper koster 15 kr i den lille butik, "Fra myg til elefant" (hobbybutik) i Hurup.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  9. #9
    strikketøsen Gæst
    Jeg var lige inde og snuse lidt på Strikkenyheder og der er også et uldgarn mere (under Grønhøj garn), blot til p. 3-3½ - dvs. lidt tyndere garn.

    Kamgarn (100% uld), 50 gr. = 150 meter og omkring 30 forskellige farver til kr. 16,00 pr. nøgle.

    Måske skulle der ses på det også, hvis der alligevel skal købes mere ind af Arctic-garnet.

  10. #10
    Tilmeldingsdato
    26 Dec 2007
    Geografisk sted
    Midt 8620Kjellerup
    Indlæg
    217
    Citat Oprindeligt indsendt af strikketøsen Se meddelelser
    Jeg var lige inde og snuse lidt på Strikkenyheder og der er også et uldgarn mere (under Grønhøj garn), blot til p. 3-3½ - dvs. lidt tyndere garn.

    Kamgarn (100% uld), 50 gr. = 150 meter og omkring 30 forskellige farver til kr. 16,00 pr. nøgle.

    Måske skulle der ses på det også, hvis der alligevel skal købes mere ind af Arctic-garnet.

    det er også godt at hækle tæpper af har hæklet 2 stk oldemor tæpper af det til mine 2 niecer. de bruger det utrolig meget både med på teressen og i sofaen det er næsten med hvor der kan være med
    Lev livet vi har det kun til låns.

Side 1 af 2 12 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •