Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 3 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste
Viser resultater 21 til 30 af 36

Emner: Kom indenfor i mit væksted.

  1. #21
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Tak for jeres dejlig ord om mit værksted, er også ret glad for det...
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  2. #22
    Nette Gæst
    Det er et imponerende værksted. Sådan et gad jeg godt have. Mit indskrænker sig til et sofahjørne, som dog ryddes, når der kommer gæster.

    Nette

  3. #23
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Så venter jeg jo snart kom ind til spinde træf og jeg har sat mig for at værkstedet skal have en omgang inden det bliver, så lad os nu se hvad der er sket til i aften
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  4. #24
    Tilmeldingsdato
    06 Dec 2007
    Geografisk sted
    5500 Middelfart
    Indlæg
    892
    I må have et godt spind-in. Jeg ville ønske, jeg kunne være med, men det må blive en anden gang. Hils alle der kommer.
    Pyh, ha, at gøre rent i den varme, Hundeuld. Du har forhåbentlig sat tid af til gode kaffepauser med Haven.
    Strikke Marie

  5. #25
    lenemormeinild Gæst
    Det er da godt du har en god grund til oprydning og rengøring engang imellem Sikke et dejligt værksted du har til at hygge dig i ( ikke spor misundelig)
    Håber der har været tid til hygge i skyggen/solen med en god kop kaffe.

  6. #26
    Tilmeldingsdato
    04 Jan 2010
    Geografisk sted
    horsens
    Indlæg
    29
    wauw hvor ser det dig skønt og af stessene ud.. vil ønske jeg også havde sådan et sted.. skal dog ik klage.. har lige fået mit eget skrivebord til mit papir rod.. haha.

    men så ved jeg da hvem som skal overtage mit uld når jeg nu engang får nogle får.. mæææhh... :D

  7. #27
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Sidder og kigger på min rok. Den er sgi' blevet støvet Tror jeg slukker lyset Og glæder mig til spindedag!! Fik du givet værkstedet en omgang eller blev det for varmt ved jer?
    og Julemor

  8. #28
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Hmmmmmmm tog den første pose for at sætte den ud ja tja det var lige lidt caschmer der manglede at blive spundet, så tja ja nu hænger der 4 meget meget dyre bundter garn til tørre på tørresnoren i gården, og støvet ligger der hvor det lå i morgesforsøger igen imorgen om det vil lykkes, for det trænger godt nok til en oprydning..
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  9. #29
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Tja så lykkes det i 28 graders varme men med en dejlig vind, her er lidt billeder
    v2.jpgDer trængte til at blive ryddet op v1.jpg
    v3.jpgMan vasker ikke der støvsuges kun men det er i alle riller over hele huset våde loft og gulvsprækker skal have en tur for at forebygge møl.
    v4.jpg v5.jpg
    Tror nok jeg skal til at have solgt noget af alt det uld

    Men nu er der dejligt rent og oprydelig lige indtil den 18-7
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  10. #30
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Odsherred
    Indlæg
    426
    Puha det gav godt nok sved på panden, men ved fælles hjælp fik vi det gjort...
    Hilsen Jens
    Må din dag blive en god dag...

Side 3 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •