Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 1 af 4 1234 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 10 af 36

Emner: Kom indenfor i mit væksted.

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075

    Kom indenfor i mit væksted.

    Nu tør jeg godt tage billeder af mit værksted, vi har nemlig haft alt udenfor idag, og jeg mener hver en stump, alt er støvsuger og gulve og tæpper er ordnet -vinduerne er pudset, så velkommen med på en lille rundvisning..husk at trykke på billederne hvis du vil have dem større.

    013.jpg Hun tro jeg går frivillig ud.. men så kom støvsugeren, det ækle bæst.


    ikke alt.jpg Her er alt kartefloret kommet uden for, billedet hvor alle rokkene var ude blev desværre ikke godt..

    o11.jpg Nu er der gjort rent, og tingene er ved at finde deres plads igen, alle fårene mangler på hylden..

    o12.jpg På grund af mine ryg problemer er jeg gået over til el rok, så kan jeg sidde i den stilling hvor det gør mindst ondt.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    o2.jpg Færdig spundet garn i glasskabet

    04.jpg Fåreuld kartefloren ligger pænt under bordet endnugamle redskaber til at spinde med hænger på væggen , sammen med et kort fra Grønland om det område hvor jeg får ene del moskusokseuld fra.

    o5.jpg Man skal jo have alt indenfor rækkevide, når der bundtes garn på min fars gamle hjemmelavet garnvinder. Tæppet der hænger på reolen er et min mor har billed vævet af rester fra mine håndspundne garn.

    06.jpg Her ligger alle mine får ... de kommer på plads en af dagene..min private strømpegarn forsyning er i det brune skab med glaslåger. Her ved dette bord står jeg som regel og sætter banderoler på mit garn..mine flamingosko til filtet sutter, står øverst på skabet.

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    08.jpg Under arbejdsbordet står der 4 af mine rokke 2 er udlånt. I kan lige skimte en gul sæk ned i hjørnet, der står 6 poser med hundeuld der skal spindes, fra 6 forskellige hunde.

    o7.jpg Jeg mangler ikke garn til privat forbrug, og det er kun en meget lille brøkdel af det jeg har selv...

    o9.jpg Færdige vare, desværre allerede rode til, der kom en kunde, så oprydning igen imorgen..

    o10.jpg Dukkerne jeg bruger til at fotografer mine ting på, siger farvel...

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    Odense
    Indlæg
    119
    Citat Oprindeligt indsendt af hundeuld Se meddelelser
    Oldsjg'dsæk
    Bgdsds
    Følger der oversættelse med
    Tid - er det bedste, du kan give et andet menneske


  5. #5
    Tilmeldingsdato
    04 Oct 2007
    Geografisk sted
    7160 Tørring
    Indlæg
    563
    Hold da op du har været flittig.
    Det må være lækkert, ligefrem at have et helt værksted.
    (er slet ikke misundelig, for det er jo en grim ting)
    Mvh. Marianne

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Citat Oprindeligt indsendt af Tico Se meddelelser
    Følger der oversættelse med

    Ja læs nu
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  7. #7
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    Odense
    Indlæg
    119
    Citat Oprindeligt indsendt af hundeuld Se meddelelser
    Ja læs nu


    Det var bedre - nu kan det læses/ses
    Tid - er det bedste, du kan give et andet menneske


  8. #8
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Du milde moster, venter du fornemt besøg? Eller er det, fordi jeg skal sidde og savle over alle dine rokke
    og Julemor

  9. #9
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Ja det kan du tror jeg gør fredag - lørdag og tirsdag kommer der rokker på besøg, så kan man da ikke vente fornemmere besøg vel...

    Ok til bekendelse, det er den årlig rengøring, som jeg nok er lidt hys med, jeg vil jo ikke så gerne have utøj som møl i mine ting..
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  10. #10
    jannie Gæst
    hvor er det et skønt værksted du har Det glæder jeg mig til at se i morgen Har lige fundet vejen på nettet også når vi kører fra dig og til Ordrup

Side 1 af 4 1234 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •