Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 1 af 2 12 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 10 af 12

Emner: Drillenissen på spil.

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    06 Dec 2007
    Geografisk sted
    5500 Middelfart
    Indlæg
    892

    Drillenissen på spil.

    I skulle have set det syn, der mødte mig, da min post ankom med en pakke fra drillenissen. Det var syn for guder.
    Jeg har glasdør, så jeg så bare en smågrinende post med shorts og bare stikkelsbærben, og en "æggeskal" på hovedet.
    Jeg tænkte, hvad i alverden nu? - for jeg ventede intet garn........

    Men....det var en pakke med tandstikkere fra drillenissen - mange tandstikkere........og jeg har mine anelser. Tusind tak drillenisse. Så kan jeg komme igang med at prøve at strikke med de små pinde. Sidder lige og sliber let på dem for at få dem bløde og glatte. Det må jo være een, der har foreslået mig at prøve disse til mit strikketøj....

    Drillenissen.jpg

  2. #2
    OPR1 Gæst
    Tillykke med den dejligt pakke.

    Ja, den drillenisse har det med at dukke op når man mindst venter det


  3. #3
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Nej har drillenissen været hos dig... hvor dejligt..
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Der er da pinde til et par sokker eller 1000 (der er vist noget, jeg er gået glip af her).
    og Julemor

  5. #5
    jannie Gæst
    [quote=Strikke Marie;111104]I skulle have set det syn, der mødte mig, da min post ankom med en pakke fra drillenissen.

    nej hvor hyggeligt Skal du virkelig strikke af dem ?????? Hvis ja så må jeg skisme tage hatten af for dig

    Nu har jeg læst om drillenissen et par gange Er der en der vil fortælle mig hvad det går ud på

  6. #6
    Nette Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Strikke Marie Se meddelelser
    Så kan jeg komme igang med at prøve at strikke med de små pinde. Sidder lige og sliber let på dem for at få dem bløde og glatte.
    Drillenissen.jpg
    Strikke Mare, skulle vi ikke hellere gennemgå for dig, hvordan man strikker stort og valker i maskinen?
    Det går meget hurtigere, og der skal man ikke selv file pindene til først.
    Nette

  7. #7
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Citat Oprindeligt indsendt af jannie Se meddelelser
    Nu har jeg læst om drillenissen et par gange Er der en der vil fortælle mig hvad det går ud på
    Prøv at tage et kig her jannie: http://www.rokken3.dk/forum/forumdisplay.php?f=252 (qrw
    og Julemor

  8. #8
    jannie Gæst
    [quote=Zep;111286]Prøv at tage et kig her jannie:


    Nej hvor er det en hyggelig og sjov ide Nu har jeg været og og kigge nemlig og fundet ud af hvad det er

    Der er jo mange sider man skal igennem her før man får styr på det hele så undskyld hvis jeg indimellem spørger dumt

  9. #9
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Det var ikke spor dumt spurgt
    og Julemor

  10. #10
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Jannie her på rokken er der ikke noget der hedder dumme spørgsmål.
    Hver eneste spørgsmål der bliver stillet, er der mange der bliver kloger af.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

Side 1 af 2 12 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •