Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 2 af 3 FørsteFørste 123 SidsteSidste
Viser resultater 11 til 20 af 27

Emner: Hjælp Med Møl

  1. #11
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    Esbjerg
    Indlæg
    64

    MØL

    Da det ser ud til vi er løbet tør for møl fanger i Esbjerg, har jeg ledt lidt på nettet og fandt dette link. Det er da værd at prøve. Det er div. skadedyr. Håber det er ok at jeg lægger link ind her.



    http://www.greenpeace.org/denmark/su...edyr-i-hjemmet
    knuzzzz hhzh
    You cannot do a kindness too soon, for you never know how soon it will be too late

  2. #12
    Tilmeldingsdato
    26 Dec 2007
    Geografisk sted
    Midt 8620Kjellerup
    Indlæg
    217
    så forresten her til aften for en lille time siden at der er store sværme af møl der er vist mange af de kryb i år.
    Lev livet vi har det kun til låns.

  3. #13
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Fedt link hhzh rigtig godt..
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  4. #14
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    Esbjerg
    Indlæg
    64
    Ja håber bare det virker, ret nem og billig at gå til.

    Ja tak kryb har vi også mange af. Har ellers adgang forbudt skilt, men de kan nok ikke læse
    knuzzzz hhzh
    You cannot do a kindness too soon, for you never know how soon it will be too late

  5. #15
    ingeborg Gæst
    Godt link.

    Måske lige bortset fra det råd mod tæger på husdyr, det tør jeg simpelthen ikke afprøve

  6. #16
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Heller ikke her, jeg vil ikke have hud på armene bagefter...
    Jeg har lagt linket i download.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  7. #17
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    Esbjerg
    Indlæg
    64
    Jeg tror jeg skulle have en klemme på næsen.
    knuzzzz hhzh
    You cannot do a kindness too soon, for you never know how soon it will be too late

  8. #18
    beta Gæst

    Uld/møl

    Er der nogen der ved hvor godt man skal gemme sit uld/uldgarn for at undgå og få møl i det.

    Jeg er lige nu igang med et stjernesjal strikket i Kauni, og her i dag har jeg slået to møl ihjel, skal jeg pakke strikketøjet ind i plastik, når jeg ikke strikker på det, eller kan det bare ligge i min strikkekurv uden at blive angrebet af møl, (hvis der er flere i huset).
    Jeg håber der er nogle kloge hoveder herinde der ved det, da jeg også har andet uldgarn der venter på at blive strikket af.

  9. #19
    JanJac Gæst
    Jeg mener at kunne huske jeg har læst noget om emnet tidligere her i forum.

    Mølkugler kan man helt sikkert ikke købe mere. Jeg kom til at tænke på den rulle mølkugler der lå i køkkenskuffen da jeg var barn. Da min mor skulle bruge den viste det sig at være en ikke fremkaldt film med billeder af min moster og fætter sammen med et føl vi havde haft. Den havde ligget der i 10-15 år.

    Der fik du minderne til at rulle frem på "skærmen", Beta.

    Jeg er spændt på svarene for jeg må hellere få gjort noget med alt det uld jeg efterhånden har fået samlet til huse.

    Janne

  10. #20
    JanJac Gæst
    Fandt lige dette om møl

    http://www.dpil.dk/dpil2005/HTML/moelitex.htm

    Janne

Side 2 af 3 FørsteFørste 123 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •