Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 3 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste
Viser resultater 21 til 30 af 34

Emner: Isvaffel

  1. #21
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Jo det er Strynhs
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  2. #22
    Tilmeldingsdato
    15 May 2007
    Geografisk sted
    Jämtland Sverige
    Indlæg
    221
    Hundeuld skal spis is i Hundested

  3. #23
    annedav Gæst
    nej nej tag til rosernes by Mariager, og få den bedste hjemmelavede isvaffel, mums de er bare go'e. Vaffelbageriet ligger på torvet i Mariager by

  4. #24
    Tilmeldingsdato
    21 Jun 2008
    Geografisk sted
    lyngerup i jægerspris 3630
    Indlæg
    261
    er i tvivl om i mener den bedste - ell. den største isvaffel !!!

    men under alle omstændigheder så er den bedste kvalitet is - HANSEN IS - lige her i lyngerup.
    det er ihvertfald en vældig populær spise i miles omkreds.

    og så er der jo også lige ishuset over for jægerspris slot, ell. rettere de to ishuse, det plejer at være et stort tilløbs stykke hele sommeren.

    hvor store isvafler de laver ka´jeg ikke huske, men det kunne jo komme an på en prøve, ell. tre
    kinoll

  5. #25
    Tilmeldingsdato
    15 May 2007
    Geografisk sted
    Jämtland Sverige
    Indlæg
    221
    Ingen tvivl, Hansen´s is for kvalitet

  6. #26
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Jeg kan fint bruge mange flere isteder (50)husk at skrive adressen på stederne, så GPS kan finde dem når man køre forbi på ferie.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  7. #27
    Tilmeldingsdato
    04 Dec 2008
    Geografisk sted
    8464 Galten
    Indlæg
    106
    Der er også en i Århus på M.P. Bruunsgade - på samme gade ligger der en garnbutik med maaaaaange år på bagen og en smykkebutik hvor man kan lave sine egne smykker. Samt Danmarks bedste bager. Hvis I kommer på de kanter SKAL I smage deres studenterbrød!

    Isen er SÅ fantastisk. Sidste sommer levede jeg af koldskål-is, lakrids-is og hyldeblomst-is... mmmm...

    www.paradis-is.dk

    Citat Oprindeligt indsendt af Ingeborg Se meddelelser
    Paradis Is er hjemmelavet italiensk is, der smager himmelsk.

    Der ligger flere i København, bla på Vesterbro Torv.

    I Lyngby - på Hovedgaden over for Magasin,
    samt i Hillerød og i Roskilde, og sikkert mange andre steder rundt om i landet

  8. #28
    Tilmeldingsdato
    17 Jan 2008
    Geografisk sted
    9500 Hobro
    Indlæg
    18
    Citat Oprindeligt indsendt af annedav Se meddelelser
    nej nej tag til rosernes by Mariager, og få den bedste hjemmelavede isvaffel, mums de er bare go'e. Vaffelbageriet ligger på torvet i Mariager by
    Det er rigtigt - der var jeg i går - jeg fik en med 3 kugler og softice og det var lige tilpas, men det bedste var næsten vaflen - supersprød og nybagt UHMM!
    Men ellers : Besøg Vebbestrup mejeri ved Hobro - de har den dejligste hjemmelavede softice -og absolut rimelige priser : for kun 12 kr får man en kæmpeis !

  9. #29
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Hvor skal vi så prøve smage is i år
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  10. #30
    sannemor Gæst
    Den bedste is fåes på Kongelundsvejen på Amager hos Ismageriet det er supergodt økologisk billigt og meget for pengene en vaffel med 2 store kugler og gammeldags guf der smager så englene synger og så er det hele hjemmelavet kostede 22.-kr.
    knu sannemor

Side 3 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •