Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 2 af 2 FørsteFørste 12
Viser resultater 11 til 17 af 17

Emner: Påklædningsdukker - link

  1. #11
    Tilmeldingsdato
    26 Dec 2007
    Geografisk sted
    Midt 8620Kjellerup
    Indlæg
    217
    [quote=Inge K;116540]
    Citat Oprindeligt indsendt af Nattrolden Se meddelelser
    rigtig god ide hundeuld det vil jeg prøve om jeg ikke kunne få noget sjovt ud af.
    Men hvordan får Jeg hele siden ud altså selve dukken og alt tøjet?

    Kan man ikke få lavet kortet som ét stykke tøj på den ene side og et andet på den anden side og så lægge dukken inden i. Så kan man skrive hilsner inde i kortet/på bagsiden af tøjet. Måske lave tøjet af noget fint tapet eller scrappapir........ideer har jeg nok af, men kommer ikke selv igang, men jeg vil da gerne se, hvis du skulle få lavet noget.
    Fandt du ud af at få dukkerne ud? Klik på billedet, så kommer hele indholdet frem - så kan du 'downloade album', står til venstre mellem album og navnet på hende, der har siden. Til det skal du bruge Picasa2, som kan hentes, hvis du tilmelder dig Google. Ellers kan du hente enkelte sider ved at klikke på dem og derefter 'download billede', til højre under brugernavn, men skal du hente mange er det nemmest at bruge lidt tid på at hente Picasa2. Så kan det gå løs med løjerne...
    Iden syndes jeg er go og vil helt sikkert prøve om det kan lade sig gøre. jeg skal bare lige finde ud af at få det helt ud på papiret men det må kæresten hjælpe mig med på Onsdag. han er mere computer geni end jeg er
    Lev livet vi har det kun til låns.

  2. #12
    jannie Gæst
    Det lyder alvorligt - du trænger vist til rekreation fra
    Det er ved at være så almindelig en sygdom at der da snart må være nogen, der begynder at forske i, hvordan man kan leve med den uden at det tager overhånd - en lille pille, så man ikke mærker til den, ville være på sin plads, ikke?

    Det er et meget alvorligt tilfælde jeg lider af Jeg må kigge i om der en måde at helbrede mig på

  3. #13
    strikkesinen Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af jannie Se meddelelser
    Det lyder alvorligt - du trænger vist til rekreation fra
    Det er ved at være så almindelig en sygdom at der da snart må være nogen, der begynder at forske i, hvordan man kan leve med den uden at det tager overhånd - en lille pille, så man ikke mærker til den, ville være på sin plads, ikke?

    Det er et meget alvorligt tilfælde jeg lider af Jeg må kigge i om der en måde at helbrede mig på

    Gad vide om den kan anerkendes som en arbejdsskade og komme ind under fritids og ulykkesforsikringer

  4. #14
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    he he

    Det er om at få nogle nye ideer engang imellem...
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  5. #15
    jannie Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af strikkesinen Se meddelelser
    Gad vide om den kan anerkendes som en arbejdsskade og komme ind under fritids og ulykkesforsikringer

    Jo det tænker jeg det kan Det er jo alvorligt Må høre min læge om han kan gøre noget ved det

  6. #16
    Tilmeldingsdato
    27 Jan 2008
    Geografisk sted
    6971
    Indlæg
    2.001
    Citat Oprindeligt indsendt af strikkesinen Se meddelelser
    Gad vide om den kan anerkendes som en arbejdsskade og komme ind under fritids og ulykkesforsikringer
    Hehe, så er det vist første gang at en arbejdsskade er endt under fritids- og ulykkesforsikringer - men for erstatningen kunne der jo altid købes garn, papir, stof eller hvad man nu er forfalden til, så det er da et forsøg værd.

  7. #17
    jannie Gæst
    Min læge mente ikke jeg kunne få nogen erstatning så jeg må altså købe mine hobby ting selv

    Jeg har siddet og leget med et kort der kan laves på computeren med en af påklædningsdukkerne fra linket Jeg har i dag sendt det til en veninde der samler
    Papiret er i A4 som foldes så pigen er som forside og tøjet inde i kortet

    Her er det men selvfølgelig som det ser ud før jeg foldede det hvis andre vil have ideen
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

Side 2 af 2 FørsteFørste 12

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •