Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 1 af 2 12 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 10 af 17

Emner: Påklædningsdukker - link

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    27 Jan 2008
    Geografisk sted
    6971
    Indlæg
    2.001

    Påklædningsdukker - link

    Sidst redigeret af Inge K : 06-07-2008 kl. 05:31 Årsag: tilføjelse af et link

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Hvor er de søde..

    Jeg har tit tænk på jer der laver kort, om man ikke kan lave kort med påklædnings dukker, som barnet så kunne få glæde af senere.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    26 Dec 2007
    Geografisk sted
    Midt 8620Kjellerup
    Indlæg
    217
    rigtig god ide hundeuld det vil jeg prøve om jeg ikke kunne få noget sjovt ud af.
    Men hvordan får Jeg hele siden ud altså selve dukken og alt tøjet?
    Jeg har en niece som samler på påklædnings dukker så hun vil blive elle vild hvis jeg kunne give hende nogen når jeg kommer op for at besøge dem på camping pladsen
    Lev livet vi har det kun til låns.

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Over i højreside står der download, mon ikke det er der du skal ind.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  5. #5
    jannie Gæst
    nej nu må I stoppe med alle de skønne links I kommer med
    Nu har jeg siddet og kigget længe her da jeg samler på påklædningsdukker PUHA printeren skal vist i gang


  6. #6
    Tilmeldingsdato
    27 Jan 2008
    Geografisk sted
    6971
    Indlæg
    2.001
    Citat Oprindeligt indsendt af jannie Se meddelelser
    nej nu må I stoppe med alle de skønne links I kommer med
    Nu har jeg siddet og kigget længe her da jeg samler på påklædningsdukker PUHA printeren skal vist i gang

    Hehe - så skal du passe på ikke at kigge for meget på de andre, der er linket til - der er nemlig mange flere (nu er du advaret).
    Det er det utroligste man kan finde på de der sider, men det er en tidsrøver af de slemme.

  7. #7
    jannie Gæst
    åh nej min mand må snart hive mig væk herfra hvis der skal laves noget her hjemme også og hvis der skal sys hagesmække og strikkes til maraton strik også Jeg tror snart jeg lider af den værste form for rokkenitis

  8. #8
    Tilmeldingsdato
    27 Jan 2008
    Geografisk sted
    6971
    Indlæg
    2.001
    [quote=Nattrolden;116522]rigtig god ide hundeuld det vil jeg prøve om jeg ikke kunne få noget sjovt ud af.
    Men hvordan får Jeg hele siden ud altså selve dukken og alt tøjet?

    Kan man ikke få lavet kortet som ét stykke tøj på den ene side og et andet på den anden side og så lægge dukken inden i. Så kan man skrive hilsner inde i kortet/på bagsiden af tøjet. Måske lave tøjet af noget fint tapet eller scrappapir........ideer har jeg nok af, men kommer ikke selv igang, men jeg vil da gerne se, hvis du skulle få lavet noget.
    Fandt du ud af at få dukkerne ud? Klik på billedet, så kommer hele indholdet frem - så kan du 'downloade album', står til venstre mellem album og navnet på hende, der har siden. Til det skal du bruge Picasa2, som kan hentes, hvis du tilmelder dig Google. Ellers kan du hente enkelte sider ved at klikke på dem og derefter 'download billede', til højre under brugernavn, men skal du hente mange er det nemmest at bruge lidt tid på at hente Picasa2. Så kan det gå løs med løjerne...
    Sidst redigeret af Inge K : 06-07-2008 kl. 07:39 Årsag: småfejl

  9. #9
    Tilmeldingsdato
    27 Jan 2008
    Geografisk sted
    6971
    Indlæg
    2.001
    Citat Oprindeligt indsendt af jannie Se meddelelser
    åh nej min mand må snart hive mig væk herfra hvis der skal laves noget her hjemme også og hvis der skal sys hagesmække og strikkes til maraton strik også Jeg tror snart jeg lider af den værste form for rokkenitis

    Det lyder alvorligt - du trænger vist til rekreation fra den rokkenitis
    Det er ved at være så almindelig en sygdom at der da snart må være nogen, der begynder at forske i, hvordan man kan leve med den uden at det tager overhånd - en lille pille, så man ikke mærker til den, ville være på sin plads, ikke?

  10. #10
    Tilmeldingsdato
    04 Apr 2008
    Geografisk sted
    Ringkøbing
    Indlæg
    80
    Citat Oprindeligt indsendt af Inge K Se meddelelser
    1000 tak for de link Inge K

    Jeg har en svaghed for påklædningsdukker og samler lidt i det små.
    Når du strikker giver du dig selv tidens gave Hvad hånden former, er åndens spor.

Side 1 af 2 12 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •