Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 3 af 3 FørsteFørste 123
Viser resultater 21 til 27 af 27

Emner: Feriedagbogen 2008

  1. #21
    jannie Gæst
    Kære feriedagbog
    Så er der gået endnu en uge Hvor flyver tiden dog afsted.
    Vi har haft de 3 største børnbørn på ferie i 3 dage. Sådan 3 knægte er der gang i lige fra de står op om morgenen til de falder omkuld om aftenen og mormor her sov ihvertfald også godt når hun endelig fandt sengen. Vi tog på nogle dejlige ture - besøgte det mindste barnebarn og lavede kreative ting hjemme for de synes jo mormor har mange sjove ting man kan lave Det blev til en hue på den runde strikkemaskine - et par pulsvarmere for de var smarte synes Daniel på 10 år - og så lærte han og Emil at bruge strikkeringe. Vi malede en sparegris hver og det var skægt at se så forskellige de blev. Så blev mormor begavet fra sin fagforening så en tur i BR blev der også tid til
    Da drengene var taget hjem var det Oldefars tur så fredag hentede vi ham på landet og kørte ham hjem til barnebarnet så han kunne se Caroline som den dag blev 10 mdr Han nød det rigtgi Så på landet igen hvor vi hyggede med ham til lørdag aften. I Helsinge gik jeg helt amok Først fik jeg købt et nyt spisebord og 6 stole - så blev Uldgalleriet besøgt hvor der blev købt garn til et par futter til gemalen og lidt uld til nålefilt og en smule småting jeg ikke kan leve foruden I dag søndag kommer bordet så vi skal rydde stuen Vi skal også ha sat vores nye real op i stuen Skilt en skænk ad så min strikkemaskine kan stå der Manden min er vist træt inden dagen starter med alt det jeg har gang i Skal også tjekke nettet for at se efter hvilke symakine jeg skal købe Den skal kunne brodere så jeg kan lave smukke ting Det er et ønske jeg har haft i mange år og endelig kan det realiseres så tirsdag morgen står jeg i symakineforretningen er jeg sikker på Nå kære feriedagbog nu vil jeg smutte igen Skriver igen når jeg har noget godt at skrive

  2. #22
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Kære ferie dagbog

    Den har stået på farvning af garn de sidste par dage , herligt og sjovt, vil op og snakke med Ole i treapi-hobby.dk om hans farver den 5 september når vi er i Jylland.

    Har ellers siddet og rodet med at få garn og stof hjem til varmestuestrikkerne igen, fra de fra faldne. For hulen hvor jeg ikke forstår dem, det tilhøre de socialeudsatte, at de kan holde ud at se sig selv i spejlet...

    Ellers er dagene opdelt efter varme imellem 12 og 15 laves der absolut ingen ting, andet end ligge oppe under bøgetræet, vi har haft 31 grader her, det er for meget for os, men heldigvis er der kommet et frisk vind pust ind imellem.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  3. #23
    Tilmeldingsdato
    05 Jul 2007
    Geografisk sted
    Århus
    Indlæg
    170
    Ja Hundeuld, nu ved jeg jo vi skal ses den 6. september, for ellers kunne det jo være morsomt at møde op i Terapi-Hobby og bare sådan lige henkastet sige: Hej Hundeuld.
    Men det er nu ikke sundt for mig at komme der, det giver altid problemer når man kommer hjem, for hvor skal man gemme alle sine indkøb. Jeg har snart ikke flere steder hvor der kan puttes hobbyting ind.

  4. #24
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    hehe det kender jeg ikke noget til, med at gemme, når der kommer garn her, så råber manden jaaaaaaaaaa varmestuestrikker garn. så kan jeg lige smugle det ind jeg selv har købt..
    Det kunne da være sjovt ellers at mødes der, men vi kan endnu ikke sige hvornår vi lander...
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  5. #25
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Kære feriedagbog.

    Ja nu sidder jeg lige og køler lidt ned igen efter en hed dag i Brændesgårdshaven med familie i to generationer! Det startede meget godt med noget vekslende skydække, men over middag var det slut med skyer og tro div. beskyttelse, har jeg fået noget soleksem ud af fornøjelserne...

    Men men ellers en dejlig dag med Super Flyers is og skønne blomster at kigge på m.m. og trylleshow (50)De forb..... hvepse snakker vi ikke om... Erik satte sig på en af dem.

    Jeg prøvede at få et billed med hjem af Xander til Puskram, men det lykkedes desværre ikke. Til gengæld tiltrak min fløjten "Dengang jeg drog afsted..." denne her lille gøj, der var meget interesseret og blev ved at kravle på nettet, mens jeg stod der Den er da rigtig flot i farverne ikke
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    og Julemor

  6. #26
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Hu ha endelig kære dagbog er jeg ved at finde mig selv igen.. Vi havde gode venner på besøg onsdag aften kl 18 til spisning med kniv og gaffel = 4 retter mad. Der blev rå hygget også med diverse flasker, og de dappede hjem kl 3, efter en meget hurtigt oprydning udenfor, slukning af bål osv. på hoved i seng torsdag morgen kl 4...
    Snork snork kl 6 var jeg lysvågen, og kunne ikke sove var 100% over bevist om det var den 1 august i går, og der skulle skiftes banner- månendes firma, og jeg havde glemt det.

    Ja da jeg havde siddet lidt ved computeren fik jeg lige kigget mig omkring den 31 juli go dav du...
    Men om jeg kunne falde i søvn igen.. så 2 skridt ved siden af mig selv hele dagen i går.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  7. #27
    johnna Gæst
    kære feriedagbog

    jeg har lige været på bondegårdsferie 4 dage med min datters 2 drenge
    de er 2 og 10 år.
    det har været en dejlig oplevelse, og der skete mange spændene ting,
    den store var med ude at høste raps så kørsel i traktor og mejetærsker var en stor oplevelse, at se Bob fodre høns og kaniner med græs og mælkebøtter var en oplevelse for mig. det var 4 dage med nok at se til men dejlige varme dage som vi alle 3 nød. Der blev født en kalv den ene nat så vi så også den næste morgen

Side 3 af 3 FørsteFørste 123

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •