Jeg syede engang nogle små pwrangler til Babyborn - jeg købte de der pynterangler i en festbutik klippede håndtaget af og Vupti ind i ranglen og dingeling hvor det kørte :-)))
Bare en ide
Printable View
Jeg syede engang nogle små pwrangler til Babyborn - jeg købte de der pynterangler i en festbutik klippede håndtaget af og Vupti ind i ranglen og dingeling hvor det kørte :-)))
Bare en ide
Hvad med den her :
http://www.etsy.com/listing/62376417...e=all&ga_facet=
Læste på et tidspunkt et indlæg i et andet forum, hvor der blev brugt hvide plastickapsler fra mælkekartoner.
Den blev limet sammen med en kapsel nr. større f.eks. fra cola eller vandflaske med perler el. lign indeni.
Har dog ikke selv prøvet hvordan det virker. (x)
Lis ai: Tak for linket...jeg skrev til dem forleden og spurgte om hvordan portoen var, hvis nu jeg skulle bestille flere. Og pludselig blev det alligevel også alt for dyrt. Så dem har jeg også haft fat i *131* - Og det skulle jo helst ende med en fornuftig styk-pris.
Jeanne: Ah, ok, så det er måske sådan noget, der skal komme an på en prøve.
Annie: Det var da en rigtig god idé, som helt sikkert er et forsøg værd. Så er det jo bare om man kan finde noget lim der holder til en tur i vaskemaskinen. Tak for idéen.
Hej Bubbihund,
jeg laver mine rasler selv. Tager 2 låg fra mælkekartoner og limer dem sammen med varmelim, så de er helt lukket. De bliver helt sovset ind *120*. Så putter jeg alt muligt i, det kan være flere små perler, 1 stor perle, en metal rasler, ris eller hvad jeg nu lige synes om lyden ((O))
Tak for idéen. Når du siger varmelim, er det så bare de der stifter man propper i en varmepistol? - kan de klare en vaskemaskinetur?
Ta daaaaaa....ja, jeg fandt jo ikke nogle af de sider, som jeg havde set i mængdevis for et stykke tid siden...øv...men I skønne rokkere fik mig til at tænke i andre baner. Og så stødte jeg på nogle plastic-makeup-bøtter med skruelåg, som jeg kunne købe 25 stk af for kun 60 kr MED porto fra USA.
De har bare en helt perfekt størrelse, og dem kan jeg jo selv bestemme om jeg vil putte ris, bønner eller andet i, der kan få dem til at rasle.
Se selv, hvor fine de er:
Vedhæftet fil 58461