Se fuld version : Advarselstrekant
I højre side på alle indlæg, øverst oppe, findes der en lille advarselstrekant.
Den trekant har en vigtig funktion, som flere Rokkere allerede har fundet ud, men som flere bør kende.
Advarselstrekantens funktion er såre simpelt:
Alle brugere af Rokken har mulighed for at anmelde et indlæg til administrationen ved at klikke på det lille røde advarsel skilt der ved hvert indlæg sidder i øverste højre hjørne.
Denne mulighed kan bruges, hvis man synes en bruger er grov eller på anden måde ikke overholder reglerne for dette forum.
Administrationen kan uddele advarsler og i sidste ende bandlyse en bruger.
Hvis samme bruger gentagne gange bliver anmeldt af andre brugere, uddeler administrationen advarsler, i grove tilfælde udlukkes brugeren fra rokken.dk
Hvis overtrædelsen af reglerne er meget grove, gives ingen advarsler, men brugeren bliver bandlyst med øjeblikkelig virkning.
Dét har jeg så gjort med vores "kinaven", for det er da møgirriterende !!!!!
(31)
En 'kinaven' ..... hvor hyggeligt
Dét har jeg så gjort med vores "kinaven", for det er da møgirriterende !!!!!
Jeg har bedt Hundeuld slette både indlæg og bruger, for det er ski..irriterende med den slags spam
*151*
Viktoria
27-06-2008, 18:00
(a) Galleri - tak for din oplysning - den var jeg ikke klar over før nu *153*
strikkesinen
27-06-2008, 18:15
Det var da en nyhed, jeg var heller ikke klar over dette, så tak Galleri, men pas nu på, hvis du mobber mig for meget trykker jeg på trekanten (31)(31)(31)
I lige måde, Mobberine *152*
ingeborg
27-06-2008, 20:11
Jeg har aldrig bemærket de små symboler før(R)
Hvad betyder computeren?
Computeren kan ikke ses alle steder, men den henviser til ens IP-adresse
ingeborg
27-06-2008, 20:28
Hvor bli'r jeg dog klog af at være her på *155*
Hvor bli'r jeg dog klog af at være her på *155*
Nejjjjjj, hvor er det lille lysshow flot
*107*
Det var jo det min datter lavede
Findes der et sted som jeg ikke har fundet, hvor man kan se en liste over regler/forbud, der kan give advarsler? Jeg løb ind i den om formidling af dyr (R) og der kunne ligge andre i tråde, der blev skrevet før jeg blev tilmeldt rokken. Jeg er med på at en gylden regel er almindelig anstændig opførsel, men jeg savner et sted, hvor jeg kan se, hvad der giver en advarsel, hvilke advarsler der er udelukkelsesgrund, hvor længe en advarsel gælder og hvor mange man skal passe på ikke at få. Eller om det er et skøn i hvert enkelt tilfælde.
Ikke fordi jeg aspirerer til advarsler - vil bare gerne, her som andre steder, kunne 'følge loven'.
Der er jo de generelle betingelser som kan læses her:
http://www.rokken3.dk/forum/showthread.php?t=901
Betingelser vedr. salg på Rokken kan læses her:
http://www.rokken3.dk/forum/showthread.php?t=7698
og vedr. formidling af dyr:
http://www.rokken3.dk/forum/showthread.php?t=8163
Der vil altid være et opslag forrest i et givent emne
hvis der er specielle betingelser forbundet med det.
Jeg håber det her er nok, Inge elles må du lige sige til, så skal jeg gerne finde det relevante frem til dig
((O))
Tak for hjælpen Galleri - jeg ved ikke helt, hvad jeg søger - jeg har set de tre du linker til.
Det er nok mere det tilfældige, der generer mig, som da jeg forstod meningen med reglerne omkring salg af dyr helt anderledes end de var ment (R)- men lad os lade det ligge - Hundeuld lod tvivlen komme mig til gode *107* og nu er teksten på den klar og tydelig.
Jeg tror det er fordi reglerne ligger som et emne øverst, at man kan overse dem.
(a)
hundeuld
27-06-2008, 22:47
Det var jo det min datter lavede
Lige netop, nu har jeg fået lagt det ind TAK*153*
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.