Se fuld version : Kniple på nettet
gittelyborg
24-06-2008, 15:24
Er der nogle der ved om der er nogle forklaringer på at kniple på nettet jeg vil så gerne lære det men har ikke tid til at tage på kursus.
Er det svært at kniple blonder det jeg kunne tænke mig var meget tynde blonder til dukker på 40 cm så de ikke bliver store og klosset som dem man kan købe sener hvis jeg kan lære det små runde kraver GGG også til dukkerne er det vildt svært.
jeg prøvede lidt til får dagene i roskilde for nogle år siden og syntes det var sjovt men man havde ikke meget tid.
knus Gitte
TanteLaila
24-06-2008, 15:52
Hej Gitte.
Jeg lærte meget enkle blonder via en bog, lånt på biblioteket. Hvis man tager det i små bidder så er det ikke så svært.. Bare tag dig god tid, lad det ligge når det driller, nogen gange er fejlene man laver meget små, og det løser sig når man lige tager en pause fra det.
Men altså der er mange gode bøger på biblioteket.
God fornøjelse. :)
Mosterkoster
24-06-2008, 17:20
Jeg har set at der er en masse på youtube, så prøv at kigge derind, jeg ved desværre bare ikke hvad det hedder på engelsk.(z)
hundeuld
24-06-2008, 18:28
Prøv at kigge her
http://www.knipling.de/catalogue/catalogue.php?part=knipling
den lå i down load her på rokken.
Det bedste for dig er at låne eller anskaffe dig den første af Karen trend Nissen bog, Knipling og så er der nogle prøver som er gode at begynde med.
Du er velkommen til at kontakte mig, så vil jeg gerne prøve med fjernundervisning
hundeuld
25-06-2008, 10:20
woouw for et tilbud. (k)
Dantat17
25-06-2008, 14:05
Knipling hedder "bobbin lace" på engelsk.
anneberg
25-06-2008, 21:25
På denne hjemmeside http://www.fnik.dk/index.html kan du finde et hæfte for voksne begyndere. Klik på bøger i siden og rul lidt ned den har denne titel nyt i knipling med denne undertitel
Begynderknipling for voksne
til selvstudie og undervisning
hilsen anneberg
gittelyborg
25-06-2008, 22:28
100000 tak for jeres svar
jeg vil meget gerne tage mod dit tilbud bagger jeg har bestilt en masse bøger på biblioteket og kigger i dem først og vender tilbage :-)
knus Gitte Lyborg
God ide med bøgerne først så kan vi snakke sammen der efter
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.