PDA

Se fuld version : Hvordan forlænger man visningstiden?

Inge K
02-06-2008, 18:29
Jeg skal på lejrtur med ungerne og kunne godt tænke mig at se alle de indlæg, der er kommet imens jeg var væk. Når jeg åbner 'Dagens indlæg' går den - naturligt nok - 24 timer tilbage. Kan jeg kigge et andet sted og evt. selv bestemme hvor langt tilbage i tiden jeg vil have vist indlæg? Jeg har snuset omkring, men kan ikke rigtig finde noget.

OPR1
02-06-2008, 18:37
Tryk på Seneste Emner, så kommer alle de indlæg frem der er lagt ind siden du sidst var på Rokken

Inge K
02-06-2008, 19:06
Tusind tak for hjælpen, Galleri.

Jeg synes jeg har prøvet den også, men jeg må have overset noget alligevel - bare en undskyldning fordi jeg føler mig lidt dum (F)

OPR1
02-06-2008, 19:50
Du skal overhovedet ikke undskylde
(a)
Det er altid bedre at spørge end sidde og ærgre sig over noget man ikke lige har fod på.

Inge K
02-06-2008, 20:09
Jeg betænkte mig heller ikke længe om at spørge - jeg har opdaget at på det her sted kan man roligt spørge løs.

Det sjove er jo at det, der er gåder for nogen er logik for perlehøns for andre - det det gælder om er at få stillet spørgsmålene der, hvor perlehønsene er.

Så altså - du er hermed udnævnt til at være en hjælpsom perlehøne - og det er et kompliment. Du får lige en (5)

OPR1
02-06-2008, 20:23
Med min brede bag er jeg jo oplagt emne som perlehøne (31)

Tak for titlen

(a)