Se fuld version : Hvordan forlænger man visningstiden?
Jeg skal på lejrtur med ungerne og kunne godt tænke mig at se alle de indlæg, der er kommet imens jeg var væk. Når jeg åbner 'Dagens indlæg' går den - naturligt nok - 24 timer tilbage. Kan jeg kigge et andet sted og evt. selv bestemme hvor langt tilbage i tiden jeg vil have vist indlæg? Jeg har snuset omkring, men kan ikke rigtig finde noget.
Tryk på Seneste Emner, så kommer alle de indlæg frem der er lagt ind siden du sidst var på Rokken
Tusind tak for hjælpen, Galleri.
Jeg synes jeg har prøvet den også, men jeg må have overset noget alligevel - bare en undskyldning fordi jeg føler mig lidt dum (F)
Du skal overhovedet ikke undskylde
(a)
Det er altid bedre at spørge end sidde og ærgre sig over noget man ikke lige har fod på.
Jeg betænkte mig heller ikke længe om at spørge - jeg har opdaget at på det her sted kan man roligt spørge løs.
Det sjove er jo at det, der er gåder for nogen er logik for perlehøns for andre - det det gælder om er at få stillet spørgsmålene der, hvor perlehønsene er.
Så altså - du er hermed udnævnt til at være en hjælpsom perlehøne - og det er et kompliment. Du får lige en (5)
Med min brede bag er jeg jo oplagt emne som perlehøne (31)
Tak for titlen
(a)
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.