Se fuld version : Sokker på langs
kridthuset-ikast
07-05-2008, 22:48
For lang tid siden så jeg i udlandet sokker strikket på den lange led. Og her for nylig fald jeg over et foto fra USA af nogen sådanne lavet i garn inspireret af min yndlingsarkitekt F. Hundertwasser. Fantastisk fantasifuld mand.
Jeg har et billede, men har nogen en opskrift eller ved hvor den kan findes.
Så vil jeg seriøst forsøge mig med denne udgave, også selv om de da vel skal syes sammen til sidst.
men har nogen en opskrift eller ved hvor den kan findes.
(H)
Check din mail. (H)
Jeg kan henvise til bl.a. Zalla.dk, der er en af Rokkens annoncører
strikkesinen ... kom i gang!! (31)
... med at checke mail. (ghf (ghf
strikkesinen
07-05-2008, 23:26
Ja, Ja, Ja, (31)(31)
Har tjekket nu, er igang med at kreere brevpapir til det brev jeg skal skrive til min nevø i morgen, så jeg blev lidt distraheret af at lede efter sjove clipart på nettet
Undskyld fru Hofdame(a)(31)
Undskyld fru Hofdame(a)(31)
Jeg klager til Dronningen !!! (n)
(ghf (31)
strikkesinen
07-05-2008, 23:40
(33) Det var ikke så godt, bøjer mig straks i støvet (bdk
hej. jeg vil også gerne ha opskriften på sokker hvis muligt
kridthuset-ikast
20-05-2008, 20:21
Hvis hun ikke har tid så har jeg. Send besked, hvis hun er optaget.
Jeg er lige her ...
Send din mail til mig - via min profil - og skriv strømper på langs ...
Så sender jeg den fluks til dig. (H)
Jeg er lige her ...
Send din mail til mig - via min profil - og skriv strømper på langs ...
Så sender jeg den fluks til dig. (H)
Logrer lige med halen (54) - altså papegøjehalen, så kan det være du også gider finde min mailadresse frem. Der er nemlig også plads til opskriften på de der på langs sokker
Logrer lige med halen (54) - altså papegøjehalen, så kan det være du også gider finde min mailadresse frem. Der er nemlig også plads til opskriften på de der på langs sokker
NIX ....
NIX ....
(31) Hvor har du meget i munden af og til (R)
Takker pænt og skal se om jeg kan lære Rosa, det du altid forsøger at lære hende. Ordet starter med møg og ender på tøs
(31)
Nå skidt, jeg glæder mig til at se dig i løbet af sommeren og jeg HAR lokket Strikkesinen
(H) hej Ulla den opskrift er jeg også intresseret i , du ved jeg ikke kan strikke sokker på alm. vis (R) , men det kunne jo være at jeg kunne lære at strikke dem på langs (t) så hvis du ville være sød (105) ( ved godt at det falder dig svært )(ghf at sende opskriften til mig , gir jeg stadig kaffe når du kigger forbi (31)
knus Jane
Jeg vil da gerne ha´ kaffe - men SØD - dét véd du godt, jeg ikke kan finde ud af! (31)
(31) viste det jo godt , at det med sød falder dig svært , (31)men håber at næste gang du kommer forbi , vi kan sidde ude i gramseudestuen og drikke *101*for der knokles på at blive færdig med den
(a) Jane
ps Ayla løb lige igennem en af ruderne igår , de plejer jo ikke at være der ( godt det er plexiglas ) så hun blev noget forskrækket , ruden knækkede men der skete heldigvis ikke noget med hende , så nu går hun pænt ud af døren (ghf
Nej hvor er de sokker da bare flotte-og sokker strikket på langs-det må da prøves,så vil da mægtigt gerne,(hvis en der har min mailadresse,lige vil være sød og sende den(105)(34)så vil jeg da *103*af glæde(ghf(ghf
Åhhh nej Ayla dog!
Lille pus - du skal få et ekstra nus, næste gang vi ses.
(a)
Else M, jeg har slet ikke tænkt mig at benytte mig af, at jeg har din mailadresse ... tror jeg nok. (31) (ghf
hej kan jeg også få opskriten på sokker strikket på langs mvh jette*101*
Ja, bare send mig en mail via min profil - og skriv strømper på 2 pinde i emnelinien
Så sender jeg dig opskriften. (H)
Endelig ikke som PM ... så bliver min boks alt for hurtigt fyldt.
Gitte garn
21-05-2008, 12:55
Må jeg også be`om den.
Mvh
Anne-Marie
21-05-2008, 13:21
NIX ....
Orv da.... (15)
Hæ, vover nu pelsen alligevel... (bdk
...og spørger pænt. (5)
Kunne jeg også bevilges en opskrift, da jeg er total umulig til at strikke strømper...
... nååh ja, indrømmer gerne... en klovn til strik med 4 pinde, mangler vist tålmodighed der. (R)
Takker pænt og sender dig en mail... (z)
Knus Anne-Marie. (10)
Så skidt da - ind imellem skal jeg jo være flink æøs selv om det holder hårdt. (15)
(31)(ghf
Anne-Marie
21-05-2008, 13:25
Så skidt da - ind imellem skal jeg jo være flink æøs selv om det holder hårdt. (15)
(31)(ghf
Du er da en (z)
((O))
Du er da en (z)
((O))
Så!!! (n)
Nu ikke afsløre, at jeg har været flink. (R)
Rokken skulle jo nødig tro, at jeg er sådan!! (31)
Anne-Marie
21-05-2008, 13:33
Så!!! (n)
Nu ikke afsløre, at jeg har været flink. (R)
Rokken skulle jo nødig tro, at jeg er sådan!! (31)
Otay... min mund er strikket til... (t)
(31)
Ulla kald du bare Ayla ( Øyla (ghf ) lille pus hun er nu 55 cm i skulderhøjde og knap 7 måneder , lille pus (31)(31)(31)
Altså - hun er forfremmet fra at være en lille strid kaleche til en STOR strid kaleche (31)
Men et lille pus er hun nu alligevel (z)
minniesmor
21-05-2008, 19:35
hej jeg skal nok lade være med at sige det til andre hvis jeg også må bede allernådigts om den opskrift også (105)bebe søde søde søde ((O))jeg skal nok tie stille til de andre ikke.(b)
Og hvis din vej skulle falde her forbi giver jeg meget gerne *101*
knus Minniesmor(32)
OK - så skidt da ... sender du mig en mail (via min profil) - så lader vi som ingen ting - så de andre ikke opdager noget (t) (t) (t)
Jeg skal nok slå dig for en tår kaffe, når min vej falder forbi St. Merløse (H) *101*
minniesmor
21-05-2008, 19:46
kan du ikke bare sende dem via min msn?? (105)
jeg siger ikke noget til nogen andre på æresord.
kaffen skal nok være der*101*
knus Minniesmor(32)
Jeg ser lige, om jeg kan finde ud af det - MSN er ikke dét jeg bruger særligt tit (R)
Jeg prøver lige ((O))
Nu er den på din hotmailmail (H)
Spelsauen
22-05-2008, 07:43
Åhh..., må jeg også få sådan en strikkestrømpepålangs opskrift?
Tiden må snart være inde til at udvide bestanden af halstørklæderne og luer, med strømper også (:)!
Du har fået mail SSS ((O))
Der er flere der har spurgt om man ikke bare kan sende via MSN ved at klikke på det lille ikon i hjørnet.
Det kan man ikke.
Ikonet er kun tegn på at vedkommende har MSN og for at sende noget den vej, betyder det at både modtager og afsender skal være logget på MSN - og at man skal være tilføjet på hinandens MSN liste
Og lige præcis derfor er det letteste, at 'man' sender en MAIL via profilen - så kan man besvare via mail - nemt og enkelt. (H)
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.