PDA

Se fuld version : "My Rock" - erfaringer og gode råd?

Tingerete
10-03-2008, 22:23
Jeg kan forstå, at en MY ROCK strikkemaskine er økonomisk overkommelig at anskaffe.
Men er den også at anbefale? Jeg er absolut nybegynder. Hvad kan denne maskine? Og hvad kan den ikke? Har I nogen erfaringer?((O))

Mosterkoster
10-03-2008, 22:38
Det vil jeg også forfærdelig gerne høre om, overvejer alvorligt at anskaffe lige netop My Rock.
Har haft kontakt med Århus damen, som siger, at den er rigtig god især til en nybegynder.
Men glæder mig til at høre om det er noget.

Tingerete
11-03-2008, 13:33
(:)Kan man f.eks. strikke rib på MY Rock?
Kan man strikke strømper på den?
Er der et mønsterapparat af en slags?
Kan der tilkobles en form for motor?

Mange og forhåbningsfulde hilsener Tingerete

Mosterkoster
15-03-2008, 23:06
Jeg har lige modtaget min "myrock" i dag, jubiii. Og jeg har øvet som en gal. Jeg har aldrig før været i nærheden af en strikke maskine.

Nej man kan ikke strikke rib på den, andet end ved at lade maskerne løbe. Jeg véd ikke om man kan sætte motor på, men jeg tror det ikke.

Til gengæld kan man strikke strømper, mønster, hulmønster og alt det andet.

Men jeg skal øve mig en del, for det er ikke nemt at lære det hele på en dag.

Men jeg er godt nok glad for den.

Mosterkoster
15-03-2008, 23:11
Ja tak, og jeg glæder mig bare så meget, også til at møde andre rokkere. (z)

Tingerete
16-03-2008, 13:53
Jeg har søgt en del information om den på forskellige hjemmesider (wqæ, og jeg har et par gange haft kontakt med den søde forhandlerdame i Højbjerg.
Så nu glæder det mig jo ekstra meget, at I anbefaler den så varmt.(qweTAK

Når jeg så får sådan en idè skal den jo helst effektueres her og nu!
Men jeg må "pænt" vente ca. 14 dage, fordi Mosterkoster har snuppet den sidste for næsen af mig. . . .Hmm. ((O))Hjertelig tillykke Mosterkoster. Jeg glæder mig på dine vegne og jeg glæder mig til at få min egen. Så kan jeg måske nyde godt af dine erfaringer?(:)
Mange hilsener Tingerete

Mosterkoster
16-03-2008, 16:29
(R) Var ikke klar over, at det var sidste maskine, men jeg er glad for den.

Har lige strikket et halstørklæde, men det lægger jeg ind når det er helt monteret i maskinstrik, så skal I få en historie fra de varme lande. (ghf