PDA

Se fuld version : Strikkemaskine Brother 860

Maj-Britt
04-10-2007, 10:39
Jeg har været så heldig at låne en strikkemaskine Brother 860 med ribapparat 850 og mønsterstrikker 830.
Jeg vilel egentlig bare strikke nogle tørklæder meeen...
brugsforvirringen var ikke med og selvomjeg for mange år siden har prøvet en maskine er jeg helt blank. (x)
Der er godtnok mange dimser og dingenoter til og jeg kan simpelthen ikke få startet.
Kan jeg være så heldig at der er nogle der har en brugsanvisning som jeg kan købe en kopi af eller er der et par gode råd om hvor jeg kan finde simple anvisninger på hvordan det helle rigges til og der startes op?

Hjælp!!!(sos)

Trold
17-03-2008, 22:32
Prøv at kigge her, den står vist i øverste linie http://www.undyarns.co.uk/acatalog/manual.html

bentestrik
05-11-2008, 11:25
Jeg har været så heldig at låne en strikkemaskine Brother 860 med ribapparat 850 og mønsterstrikker 830.
Jeg vilel egentlig bare strikke nogle tørklæder meeen...
brugsforvirringen var ikke med og selvomjeg for mange år siden har prøvet en maskine er jeg helt blank. (x)
Der er godtnok mange dimser og dingenoter til og jeg kan simpelthen ikke få startet.
Kan jeg være så heldig at der er nogle der har en brugsanvisning som jeg kan købe en kopi af eller er der et par gode råd om hvor jeg kan finde simple anvisninger på hvordan det helle rigges til og der startes op?

Hjælp!!!(sos)

Hej Maj-Britt
Jeg er ny, men har lige læst at du søger manual til din strikkemaskine, det er lidt sent og du har måske fået fat i en manual, men hvis du endnu ikke har en, så prøv lige at se her: ftp://ftp.brother.ca/ENGLISH/KNITTINGMACHINE/

Der kan du finde en masse manualer til næsten alle Brothers strikkemaskiner.
God fornøjelse med din strikkemaskine

Mange hilsener Bente T i Nr. Alslev på Falster
Husk ting tager tid men det giver de små sikre sejre

Ladysmor
05-11-2008, 13:57
Måske du kan få hjælp her, www.maskinstrikning.dk (http://www.maskinstrikning.dk)

Messe
21-11-2008, 01:20
jeg har først set dit indlæg nu. Jeg har instruktionsbog/brugervejledning til KH 860-881-890-891 samt 930. Vil gerne hjælpe dig. Jeg skal på maskinstrikkursus i weekenden. Lad os snakker der efter. mvh Messe

Maj-Britt
22-11-2008, 18:52
TAk skal I allesammen ha'.
Jeg har været så heldig at "Strikke-pigen" havde en "ægte" manual liggende som jeg har overtaget, Så nu skal der bare strikkes igennem - tak for det.
Kan man iøvrigt slette et emne igen eller er det nok at jeg bare skriver her, at jeg er i land?
(H)

mrslangholz
22-11-2008, 21:23
Hundeuld skal nok slette emnet på et tidspunkt *198*

pajan
26-10-2011, 14:04
jeg har først set dit indlæg nu. Jeg har instruktionsbog/brugervejledning til KH 860-881-890-891 samt 930. Vil gerne hjælpe dig. Jeg skal på maskinstrikkursus i weekenden. Lad os snakker der efter. mvh Messe
Jeg har lige købt en Brother KH 890, en KR850, en KHC820A og en KRC900 Colour Changer med engelske manualer
Har du mon en dansk manual til en eller flere af disse, vil jeg meget gerne, hvis vi kan finde ud af noget med kopi af den/de manualer
(24) så jeg kan komme i gang *306

didi_183
14-11-2011, 22:23
hey er der nogen der kan undvære et kopi af manualen til brother 860??
så ville jeg være over lykkelig :)
på forhånd tak :)

nejta
17-07-2012, 01:10
Hejsa og undskyld
Men jeg ved ikke lige hvordan jeg laver et indlæg, så derfor må jeg låne jeres ;-)
Jeg har en gammel strikkemaskine som jeg vil lære at bruge, den hedder ORION 360
Jeg kan ikke finde ud af om den kan strikke ret, den kan glatstrik.
Håber der er nogle som kan hjælpe mig.
KH. Nejta

hulda
17-07-2012, 02:11
Hey Nejta. hvis det er en manual du mangler, så kan du købe en her.

http://sewingwishlist.com/help/rion-no-2.html