PDA

Se fuld version : Slideshow fra fex photobucket

Gammelmor
29-04-2008, 08:41
Hej! Jeg er jo aldeles ny her og jeg har sådan en lyst til at vise det frem, som jeg har lavet i år. MEN det kommer jo til at fylde. Og så har jeg et andet sted brugt at lave et slideshow hos photobucket. Det kan man så linke til så der kun kommer et billede frem og det fylder ikke på selve siden, altså her. Når man så "klapper" på billedet ser man hele showet. ( forstår I overhovedet noget af det vrøvl......det gør jeg dårligt selv(x))
Kan jeg bruge photobucket slideshow her?

Når det nu er både strik og syning jeg vil vise frem er det så smartest at jeg laver min egen tråd i begge fora eller skal jeg bare slå det hele sammen?

Og lige til allersidst - hvor er her dog hyggeligt.....jeg er også studerende og har to små rollinger så jeg har slet ikke så meget tid herinde som jeg har lyst til, men nej, hvor er det dejligt og inspirerende at se alt det I laver. Der er slet ikke timer nok i døgnet :mad:
KH Lene Gammelmor

Charitas
29-04-2008, 09:54
Hvis du går ind i din profil i egenskaber så kan du linke til din photobuket så den vil stå som din hjemmeside... så kan alle klikke på den via din brugernavn... Men da Rokken jo er et forum der prøver at samle en god database med håndarbejde bliver vi altså meget glade for der også kommer almindelige indlæg med billeder og tips osv. du må F.eks. gerne lave en tråd i færdig arbejde med feks strik og ligge billeder der ind.

Der er en meget logisk grund for vi helst ikke ser link i indlæggene til feks. photobucket og hjemmesider og det er den at folk har det med at slette billeder lave om på deres hjemmesider flytte adresse osv. osv. (hvilket jo er naturligt med hjemmesider) men så vil der hurtigt være fyldt med link der ikke virker sider der ikke findes og i den dur og det vil i længden blive et irritations moment - derfor er det bedre at have billeder osv samlet i databasen.