Se fuld version : søges..
Angelmom
19-04-2008, 13:55
Nogen som ligger inde med en strikke opskrift på strømpe bukser til baby?? jeg har desværre kommet til at smide min væk.. og jeg har en veninde som er høj gravid og kunne mægtigt godt tænke sig at jeg strikkede et par eller flere uld strømpe bukser til hendes pige..
Jeg har søgt og surfede rundt på nettet men kan bare ikke lige finde en opskrift..
nogen som ligger inde med en så ville jeg bliver super glad..
Stømpebukser, nej desværre.
Men sparkebukser og andet babytøj fandt jeg under dette link.
http://66.102.9.104/search?q=cache:95KaS1u39wsJ:www.ingahansen.dk/Side181.htm+sparkebukser&hl=da&ct=clnk&cd=15
Angelmom
21-04-2008, 16:23
super tak skal du have, jeg gemmer lige linket så jeg kan sende det over til hende.. Men jeg har selv masser af opskrifter til babyer og børn..
Men det er strikke strømper bukser jeg efterlyser..
jeg har prøvede at evt. at bruge en langbenede sparkedragt model men nope...(x)
rosa1977
21-04-2008, 18:03
Nogen som ligger inde med en strikke opskrift på strømpe bukser til baby?? jeg har desværre kommet til at smide min væk.. og jeg har en veninde som er høj gravid og kunne mægtigt godt tænke sig at jeg strikkede et par eller flere uld strømpe bukser til hendes pige..
Jeg har søgt og surfede rundt på nettet men kan bare ikke lige finde en opskrift..
nogen som ligger inde med en så ville jeg bliver super glad..
BABYSTØVLER FRA DANSK MOHAIR er det en opskrift du kunne tænke dig så send din mail i pb til mig så kan jeg sende den til dig
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.