Se fuld version : Hjælp til at finde gammel tråd
(31)Jeg fandt for et par dage siden en tråd med et sjal der lidt ligner et spindelvæv --Det var en lang tråd hvor en havde oversat opskriften til Dansk.Det blev strikket i Kauni.
Men nu kan jeg ikke finde tråden igen ØV(33)
Kan nogen hjælpe(R)
Er det denne tråd? http://www.rokken3.dk/forum/showthread.php?t=8188&highlight=sjal - bare søg på sjal på forsiden (:)
(a)Ja Rita det var den-----Har søgt på sjal men fik ikke denne op. TAK RITA(10)(10)(10)
Ja Ja--Har jo opdaget kaunigarnet og det er ikk så tosset ---Så jeg prøver nok --men er lige igang med et par andre ting som skal være færdige.(40)
men det skal da prøvesæøs
for flot er det(39)
Strikke Marie
02-04-2008, 13:04
HelleT.
Jeg er lige gået igang - så hvis du vil være med kan vi jo lave vores egen lille knit a long her i tråden. Er jo lidt bagefter de hurtigstrikkere, der er her.(:)
Måske du vil forsøge igen Mosterkoster? Tror det er godt at være nogle stykker, der følges lidt ad. Jeg kan se, jeg havde nøjagtig samme problemer samme steder som Unger.
Jeg er nået gennem diagram 1.
Strikke Marie
Mosterkoster
02-04-2008, 14:08
Jeg har også overvejet at hoppe på igen, for det er et utrolig smukt sjal. Så det vil jeg gøre. (:)
(qweDet er da en god ide at starte sammen--hvordan gør vi ??
Jeg har fået rigtig meget ud af at være med på Webstrikkernes kal 2008--Er snart færdig med mit sjal --skulle kun ha nået 2 firkanter nu--men det er sjovt når man er mange(k)
Mosterkoster
02-04-2008, 15:17
Vi starter da en ny tråd for vores sjal, og så skriver vi hvor langt vi hver især er nået. (40)
(a)Det har du så gjort --Godt(qwe
Det bliver sjovt(59)så kan jeg få brugt noget mere kauni
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.