PDA

Se fuld version : LÆS inden du sætter tilsalg.

hundeuld
27-02-2008, 20:19
Tingene der bliver sat tilsalg her på rokken.

MÅ KUN VÆRE SAT TILSALG HER på rokken.dk
og budene skal ligge her på rokken i emnet.

Opdager adm. dette ikke overholdes, vil medlemmet blive slettet.
Den går ikke at sige det viste jeg ikke(n)

OBS Vær venlig at give besked når tingene er solgt, så vi kan holde det overskueligt herinde.

Rita
27-02-2008, 20:20
Alstå ingen pb'ere??? Jeg tror det er der, det går galt.

hundeuld
27-02-2008, 20:21
Lige netop, alt skal foregå åbenlyst ikke noget "bagved "

rosa1977
27-02-2008, 22:08
Lige netop, alt skal foregå åbenlyst ikke noget "bagved "
du mener vil nå budet er slutte at så kan man skrive pb

OPR1
27-02-2008, 22:24
du mener vil nå budet er slutte at så kan man skrive pb

Der er både tale om ting, der sælges til en fast pris og ting, der bydes på.

Byder man på noget, skriver man det direkte på siden og IKKE i en pb
ligesom det PÅ siden offentliggøres hvem der har vundet en evt. auktion.

Så kan betaling og levering bagefter afklares i en pb

annabell
31-10-2008, 08:36
(15)Der står tingene kun må være til salg her på rokken. Må man gerne sælge ting som har været sat til salg andre steder men hvor annoncen er udløbet ? og den er slettet ?
Mvh Annabell(24)

hundeuld
31-10-2008, 09:10
Ja det må du gerne, det der menes er imens det er tilsalg på rokken, må man man ikke kunne finde det andre steder tilsalg.((O))

Polarperker
06-01-2009, 22:06
betyder det at man også skal skrive adresse og lignende i tråden eller kan det klares over PM's??

Rysse
06-01-2009, 22:17
Navn, adresse, mail kontonumre m.m klares over PM / PB Private medelelser.

Steffen
07-01-2009, 01:14
et foreslag til tilsalg.
Der er flere steder på nettet hvor man sælger,er der en
tidsmagen på 14 dage, så bliver annoncen slettet.
kan det ikke lade sig gøre på rokken.

hundeuld
07-01-2009, 01:46
Både ja og nej, jeg vil ikke være sat op på at kontroler hver dag...

Så i må selv være på vagt.((O))

OPR1
07-01-2009, 03:23
et foreslag til tilsalg.
Der er flere steder på nettet hvor man sælger,er der en
tidsmagen på 14 dage, så bliver annoncen slettet.
kan det ikke lade sig gøre på rokken.

Det kan det da - men vi har valgt at slette når vi har tid til det, for det kan ikke gøres automatisk.

Pfaffelaffen
04-02-2009, 23:14
jeg skal lige have skåret ud i pap.

Må jeg sætte min mors hjemmestrik til salg herinde? (absolut hobbybasis) Hun kan ikke selv da hun er elektronikged af rang (sorry mor men det passer) OG hvis jeg sætter det til salg må jeg så ikke sælge det hvis en af mine IRL venner ønsker at købe?

skal jeg lægge det direkte ind i tråden eller må jeg lave en blog som jeg så kan opdatere? (og hvis jeg vælger sidstnævnte er det så andre regler?)

hvis det nu her lagt herinde i 14 dage kan jeg så vælge at slette annoncen og sætte det til salg andet steds?

en masse spørgsmål men hellere et par for meget end en fejl (33)

OPR1
04-02-2009, 23:26
jeg skal lige have skåret ud i pap.

Må jeg sætte min mors hjemmestrik til salg herinde? (absolut hobbybasis) Hun kan ikke selv da hun er elektronikged af rang (sorry mor men det passer) OG hvis jeg sætter det til salg må jeg så ikke sælge det hvis en af mine IRL venner ønsker at købe?

skal jeg lægge det direkte ind i tråden eller må jeg lave en blog som jeg så kan opdatere? (og hvis jeg vælger sidstnævnte er det så andre regler?)

hvis det nu her lagt herinde i 14 dage kan jeg så vælge at slette annoncen og sætte det til salg andet steds?

en masse spørgsmål men hellere et par for meget end en fejl (33)

Du må gerne lægge det til salg i den tråd der hedder Sælges, hvis blot reglerne i indlæg 1 i denne tråd følges.

Efter ca. 14 dage slettes tråden og så må du gerne sælge det andre steder. Du giver bare mig eller Hundeuld besked om at slette tråden, hvis du vil have det sat til salg andre steder.

Grunden er at vi ofte tidligere har været ude for at Rokkere byder på noget der er lagt til salg på Rokken for derefter at få at vide det er solgt andetsteds.

Spelsauen
05-02-2009, 07:39
Jeg skal også have dette skåret ud i pap. Denne regel, gælder kun for det der er lagt i tråden: Sælges eller er lagt til auktion ?

OPR1
05-02-2009, 09:32
Jeg skal også have dette skåret ud i pap. Denne regel, gælder kun for det der er lagt i tråden: Sælges eller er lagt til auktion ?

Den regel gælder begge steder ((O))

Pfaffelaffen
05-02-2009, 09:54
lige for en sikkerehd får jeg så på puklen vis en af mine veninder napser en bluse IRL?

De ved jo jeg har strk liggende og kommer altså engang iemllem forbi...

hundeuld
05-02-2009, 10:33
Regel er enkel, så kort fortalt.

Det du lægger ud på rokken skal være til at købe via rokken.

Altså ingen salg til nogen steder overhoved før annoncen er væk fra rokken igen.(H)

Pfaffelaffen
05-02-2009, 11:08
helt i orden ;-)

OPR1
13-06-2009, 08:02
Hiver lige denne tråd frem og opfordrer alle til at læse reglerne for Kramboden i indlæg 1.

Så slipper vi for mange misforståelser

Elvira
18-03-2010, 17:25
Hej
Jeg er ny og har prøvet at læse reglerne.Det jeg sælger på min hjemmeside,må det heller ikke sælges her i kramboden?
Hilsen Annie.

klasus
18-03-2010, 18:45
Hej
Jeg er ny og har prøvet at læse reglerne.Det jeg sælger på min hjemmeside,må det heller ikke sælges her i kramboden?
Hilsen Annie.

Nej, de ting der sættes til salg her på rokken.dk må KUN være på rokken.dk.

Skulle de ikke blive solgt, kan man bede om at få slettet tråden, og så kan man selvfølgelig sætte det til salg andet steds.

NB: Angivelse af egen hjemmeside / blog er heller ikke tilladt.

2ve2ve
18-03-2010, 19:16
Jeg synes egentlig det er fair nok. Man kunne forestille sig at rokken kunne blive regulært salgsforum ellers.......og det kan da være helt fint, men så skal man jo vide at det er et salgsforum, og ikke et inspirations-og samlingssted for håndarbejdselskere.....(awd

loxx
09-08-2010, 18:28
må jeg lave et indlæg hvor jeg reklamere for min blog hvor jeg sælger kort fra??