Se fuld version : forår i luften + genbrug.
Så fik jeg lavet lidt nyt. Det er genbrug. Dåsen har der været ananas i. Resten er ting fra haven. Der er limet bark på og puttet lidt mos ind i mellem. Vintergækkerne er plantet i, og en mosgren lagt på. Derefter satte jeg lidt efeu omkring og så var den klar.
Næste billede er en dekoration med påskeliljer købt i Netto for 5 kr. Lidt hængebirk omkring og blade fra buskbom og laurbærbusk. Lidt gult brudeslør jeg havde liggende kom også i.
((O))Herligt med forårsbebudere på sådan en "blæsedag".
De er rigtig flotte begge to.
((O))Herligt med forårsbebudere på sådan en "blæsedag".
De er rigtig flotte begge to.
Ja så kom der da lidt forår ind i stuen og de var sjove at lave. Her stormer det en del, og det er gråt og kedeligt vejr.
Det blev lige til endnu en af resterne.
Påskeliljer, efeublade, husløg, mos, grene og en kartoffel.
Hvor er de flotte alle tre
Dejligt, med noget dejligt i friske farver i denne kolde og meget blæsende tid.
(H)
Charitas
31-01-2008, 17:07
Hvor er de bare smukke (z)
ElisabethW
31-01-2008, 17:30
Tak for billederne af forårsfornemmelserne (:) Fine og dekorative midt i stormen((O))
ElisabethW
De er noget så yndige ((O))
De er noget så yndige ((O))
Tak Zep.
Hvor er de flotte alle tre
Dejligt, med noget dejligt i friske farver i denne kolde og meget blæsende tid.
(H)
Tusind tak. Jeg det stormer helt vildt lige nu.
Hvor er de bare smukke (z)
Takker mange gange(:)
Hjørdis Jensen
31-01-2008, 19:04
Det er dejligt der er lidt i haven, som man kan låne med ind, så lige at forsythia'en også er sprunget ud. Fine ting du har lavet !
(k)
Det er dejligt der er lidt i haven, som man kan låne med ind, så lige at forsythia'en også er sprunget ud. Fine ting du har lavet !
(k)
Tak Hjørdis. Ja jeg elsker at kunne gå ud og hente, hvad jeg skal bruge og der er masser at tage af. Min forsythia er også sprunget og kirsebærtræet har allerede små knopper, så er der hentet et par grene ind.
Tak for billederne af forårsfornemmelserne (:) Fine og dekorative midt i stormen((O))
ElisabethW
Velbekomme. Man bliver i dejligt humør af at se på forårsblomsterne. Her blæser det ikke kun ½ pelikan men en hel, så brændeovnen er blevet tændt nu.
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2010, Jelsoft Enterprises Ltd.