Se fuld version : Rosen mågen
hundeuld
03-01-2008, 22:24
Rosenmågen fra Esbjerg området som er blevet omtalt i radio og TV hele dagen kommer her og hilser på via Fanø og min broderes kamera.
Nej hvor flot. Jeg så godt et indslag om den i TV Syd her i aften.
Altså...hvis ikke Søren skulle kunne finde og fotografere Rosenmågen, så er der ingen der kan.
Den er bare så flot, den måge.
hundeuld
03-01-2008, 22:33
Ja, han er god med et kamera i hånden, og han kommer her om et par dage, for at fotografer alle fuglene i haven, og så i sidste ende for at besøge os(ghf
Ja, han er god med et kamera i hånden, og han kommer her om et par dage, for at fotografer alle fuglene i haven, og så i sidste ende for at besøge os(ghf
Så giv ham en hilsen fra Morten, min søn som er en af hans gamle elever fra Gjesing Skole, hvor Søren underviste naturviden engang i 80´erne
hundeuld
03-01-2008, 22:39
Det skal jeg gøre galleri..(H)
strikketøsen
03-01-2008, 23:36
Hvor ser den smuk ud den måge.
Den ser ud til at nyde sin soppetur ! (:)
Pragtfuldt billede (bdk
ingeborg
04-01-2008, 00:43
Ja ham Mogens Måge er da blevet verdensberømt i hele Danmark.
Flot billede. Hvem der bare havde de talenter ((O))
hundeuld
04-01-2008, 05:24
Ja Ingeborg det er nu også grejet man har til at fotografer der gør man kan få sådanne billeder, han har det + et godt øje for motiverne, i får lige et til .. en lile rødhals..
Spelsauen
04-01-2008, 07:37
Hører her i min øresnegl, at rosen mågen kommer fra de aktiske egne og tundraen. Den har været observeret 10 gange her i danmark. Men denne lille esbergenser, er en ungfugl fra 2007 og det er første gang der er set en ungfugl af rosenmågen her i danmark. En rigtig lækkerbidsken for nørdede ornitologer (:)
Neej hvor er han heldig. Bare at se den men også få taget så godt et billede af den. (Jeg er en ef de nørdede amatør ornitologer!)
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.