Se fuld version : Hundeulds sjal
SusanneKristensen
03-01-2008, 16:53
Heh
Er der nogen der der har strikket hundeulds nemme sjal??
Hvordan er mønsteret egentligt...(vil ikke skrikke videre før jeg er sikker)
Er det ikke for hver 3. maske man tager ud og så på begge sider af den midtereste??
Har forsøgt at PM til Hundeuld men hun har ikke svaret i 2 dage
Jeg har købt 6 nøgler highlander i forskellige farver så er spændt på hvor langt det rækker eller om jeg skal have fat i mere..
hundeuld
03-01-2008, 19:53
Nej Susanne jeg har ikke fået svaret dig, og heller ikke de andre 40 PB der ligger i mappe til jeg skal svare når tiden tillader det..... Det må du sørma da undskylde...
Tag ud efter den 3 maske kun 1 gang , og igen på hver side af midter maskerne, og igen inden de sidste 3 masker, ialt 4 udtagninger på 1 pind. og det gøres på hver anden pind.
Har forsøgt at PM til Hundeuld men hun har ikke svaret i 2 dage
Hej SusanneKristensen
http://www.rokken3.dk/forum/showthread.php?t=6475
2 dage er ikke ret lang tid - Slet ikke taget i betragtning af, at det er jul / december / nytår - og arbejde på frivillig basis.
moster50
04-01-2008, 12:11
Jeg har strikket hundeulds sjal. Det sidder rigtigt godt. Det glider ikke ned
SusanneKristensen
06-01-2008, 11:53
Folk på dette forum må da meget undskylde hvis de finder mit indlæg andstødeligt...(x)
Jeg skrev udelukkende dette indlæg fordi jeg ikke fik svar fra Hundeuld selv og da jeg havde fornemmet at hendes smukke design er eftertragtede ville jeg høre om andre brugere kendte mønsteret og så kunne hjælpe mig og at jeg så ikke spilte mere af Hundeulds dyrebare tid på denne dejlige side
Jeg er bestemt ikke på siden for at genere nogen(K) - er bare en nybegynder der er ivrig efter at komme i gang..(nvb
Susanne
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.