Se fuld version : Ny på rokken om orkis
Hejsa.
Jeg er ny her på Rokken.
Jeg lærte at lave orkis for ½ år siden af min mor. Så jeg er nybegynder inden for dette (:) Jeg håber jeg kan få rigtig meget ud af at være herinde (men det er jeg sikker på jeg kan((O)))
Jeg søger dog nogle pæne og lidt nemme mønstre, da jeg ikke er helt trænet i det endnu hehe...
Jeg vil samtidig lige vise lidt af det jeg har fået lavet (:)
Hilsen
AnnWP
Velkommen ann
jeg er ret sikker på at jeg kan finde noget i gemmerne til dig bare lige giv mig et par dage så leder jeg
rigtig god fornøjelse her på siderne
Hejsa
1000tak!!æøs Det lyder bare rigtig dejligt !!!
(v)AnnWP. Jeg håber du bliver glad for at være her.
Vi plejer at være rigtig gode til at hjælpe hinanden, så inden længe er jeg sikker på at andre, der arbejder med orkis, kommer på banen
Der skal også lyde et velkommen fra mig. Ja, som Galleri skriver, så melder jeg mig da under fanerne som en af dem, der laver orkis en gang imellem. Så sig til hvis der er noget konkret du mangler (:)
hundeuld
31-12-2007, 00:04
(v)håber du bliver glad for at være her...
Også et velkommen fra en anden del af sønderjylland (H)
Hjørdis Jensen
31-12-2007, 11:39
Også velkommen fra Lolland (v)fine ting du har lavet !
(k)
Dantat17
31-12-2007, 12:54
Hej Ann,
Prøv at kigge efter mønstre her på denne danske side:
http://www.orkis.dk/
Der er også masser af gratis orkismønstre online ude i den store verden. Email mig hvis du har brug for nogen af dem.
Herligt at der er endnu en der laver orkis i denne verden. ((O))
Susanne
Lyder også her fra Aalborg
(bc)
(v)Her fra mig. Jeg er også en af dem der laver orkis ind imellem, men jeg er ikke sååååååå god til det, prøver mig lidt frem dog har jeg problemer når der skal bruges 2 skytter(F)
Dantat17
31-12-2007, 16:31
Kan du beskrive hvad der er problemet når du bruger 2 skytter?
Susanne
Jeg tror bare det er med at læse en opskrift rigtigt, og så kan der også være et problem hvor man starter, hvis ikke det er vist.